مرجع رسمي مقالات طراحي سايت اختصاصي مرجع رسمي مقالات طراحي سايت اختصاصي .

مرجع رسمي مقالات طراحي سايت اختصاصي

8 ويژگي مهم كه در وب سايت شما بايد لحاظ شود

شما در معاش نياز‌هاي مختلفي داريد، بعضا از اين نياز‌ها مانند غذا، پوشاك و طراحي سايت اختصاصي بنيادي مي باشند و فارغ از حتي يك كدام از آنان توانمند به معاش كردن نخواهيد بود. بعضي ديگر مانند يك شغل با درآمد خوب و ارتباط ها اجتماعي سلامت فقط مي توانند كيفيت معاش شما‌را بهبود بخشند اما در نبود آنان هم مي‌اقتدار معاش كرد.

اكنون نمونه بالا را وارد دنياي وب نمائيد. وقتي كه شما قصد فعال سازي يك سايت را داريد نيز شبيه همين قضيه درستگو ميباشد. يعني براي ساختن يك وبسايت هم نيازهايي بنيادي داريد كه فارغ از آنان داشتن وبسايت ممكن وجود ندارد و هم نيازهايي كه ميتوانند به ارتقا كيفيت وب سايت شما و تاثيرگذاري بيشتر آن ياري نمايند.

ما پيش از اينً يك نوشته‌ي علمي پيرامون نيازهاي بنيادي براي ساخت وب سايت منتشر كرده‌ايم. در حال حاضر مي خواهيم نگاهي به نكات و اصول مهمي بيندازيم كه در كيفيت تارنما شما نقش بخش اعظمي دارا هستند. با رعايت اين اصول، اينترنت‌تارنما شما في مابين هزاران تارنما ديگر گم نخواهد شد و مطمئناً مي توانيد حضوري غالب‌خيس در دنياي وب داشته باشيد.
2 نياز مهم كه اينترنت‌وب سايت شما بايستي جواب بدهد

پيش از آنكه بخواهيم در خصوصيت‌هاي يك اينترنت‌وب سايت عالي ظريف شويم، نخست مي بايست به دو مساله مهم در ساخت وب سايت‌وب سايت نگاه كنيم. تك تك نكات و اصول اصلي طراحي وب سايت را مي‌اقتدار تحت تيم‌اي از اين دو دانست.

دقت و رعايت اين مورد ها سبب مي‌گردد كه شما يك وب سايت عالي داشته باشيد كه قادر است بازدهي فوق‌العاده براي شما داشته باشد... و اعتنا نكردن به آنان معادل ميباشد با يك وبسايت ضعيف و فراموش‌شدني. ولي اين دو جنبه طراحي وب چه مي باشند؟

تجربۀ كاربري (User Experience)
اولي مقصود سايت شما، ارائه تجربه كاربري خوب (به اصطلاح UX) ميباشد. مي پندارم پيش گويي زدن معناي اين واژه چندان فعاليت مشقت نباشد. اين عبارت به احساس و تجربه مخاطب از وب سايت شما اشاره دارااست.
شما مي بايست وبسايت خويش را از روزنه نگاه مخاطب ملاحظه كنيد و كاري فرمائيد كه تجربه وي شادي بخش باشد. به عنوان مثال مطمئن گرديد كه مخاطب ريلكس ميتواند از وب سايت شما به كارگيري نمايد، دسترسي به قسمت هاي اصلي تارنما به آساني ممكن ميباشد، كليه متن‌ها بديهي و قابل شعور مي‌باشند، تارنما شما از ديد بصري زيباست و ...
بخش اعظمي از نكاتي كه درين نوشته‌ي‌علمي آورده گرديده است، بخشي از يك تجربه كاربري خوب محسوب مي شوند.


برچسب: طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۶:۴۴ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

منظور از طراحي سايت اختصاصي چيست؟

ساخت سايت منحصر بدين شكل ميباشد كه وبسايت مطابق با نيازهاي طراحي سايت اختصاصي پياده سازي ميگردد. درين نوع طراحي وب پيش از هر موردي صاحب كار بايستي نيازهاي خويش را در يك قالب به كمپاني ساخت وب سايت اعلام نمايد تا برآورد هزينه و فرصت اجرا شود.

بعد از شروع عمل جلساتي در ميان طراح سايت و صاحب كار اجرا مي شود و در آن گرد هم آيي صاحب كار نقطه ايده ها خويش را در باب قالب گرافيكي سايت اعلام مي نمايد و طراح سايت قالب وب سايت را مبني بر نقطه ايده ها صاحب كار پياده سازي مي نمايد.

بعداز پياده سازي قالب، صاحب كار مي‌تواند نظرها خويش را روي قالب پياده سازي گرديده اعلام نمايد و طراح وب سايت مورد ها متبوع صاحب كار را در سايت جاري ساختن مي نمايد. اعمال بازنويسي از طرف طراح وبسايت تا وقتي پيش مي رود كه قالب تارنما به پذيرش صاحب كار رسد و معمولا محدوديتي در تعداد دستكاري هاي صاحب كار نيست. حتي ممكن ميباشد نياز به پباده سازي قالب نو تارنما باشد كه طراح وبسايت قالب نو را ارائه مي كند. بعداز پذيرش قالب كلي وبسايت عمليات پياده سازي محتوا جاري ساختن مي شود كه درين مرحله براي رئيس محتوا ميتوان از يكي‌از سيستم هاي رئيس محتواي مجاني نظير وردپرس و … و يا اين كه سيستم مدير محتواي مخصوص درج شده ويژه پروژه به كار گرفت. كه بعد از كامل شدن اين مرحله مطالب سايت در تارنما بارگزاري مي‌شود.

بعد از بار گذاري مطالب وبسايت درين مرحله صاحب كار ميتواند لحاظ خويش را در زمينه‌ي تارنما اعلام نمايد و درخواست جاري ساختن بازنويسي دهد و طراح سايت بازنويسي هاي متبوع صاحب كار را در وبسايت ايفا دهد تا وقتي كه سايت به پذيرش صاحب كار رسد و تارنما فعال‌سازي شود.

بعد از آن صاحبكار براي رئيس محتواي سايت يادگرفتن ميبيند.

در طراحي وب مخصوص ممكن ميباشد نتوان از سيستم هاي مدير محتوا نظير وردپرس استفاده نمود چون برخي از مراد هاي كارفرمايان در طراحي سايت نياز به اپ نويسي از مبنا دارا‌هستند.

اين نوع طراحي وب به جهت سفارشي بودن تارنما انعطاف بالايي در پياده سازي وجود داراست و رئيس و دستكاري تارنما بوسيله صاحب كار به سادگي شكل ميگيرد در كنار اين مزيت نيز ميتوان به معايبي همانند هزينه بيشتر و مجال بيشتر براي ساخت سايت اشاره نمود.


برچسب: طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۷:۰۱ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

انفجار ctr سايت و ارتقا رتبه گوگل در 7 روز

صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست .

با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه كولاك فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

  1.  در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر از لحظه جستجو و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل از 30 ثانيه شروع مي شود و در بسته هاي ويژه تا 2,5 دقيقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اينكه ما از اين سرويس در پروژه هاي خود استفاده مي كنيم ظرفيت اين سرويس محدود بوده و غير قابل تمديد است

سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك چه كاربردها و امكاناتي دارد :

  • انفجار و ارتقا فوري و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوري 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوري Average position
  • ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي در گوگل تا رديف برتر Google
  • ارتقا رنك الكسا ايران و جهاني
  • قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي
  • قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ
  • قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

برچسب: ارتقا ctr،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۹:۰۶ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)

سايت اختصاصي چيست؟

مراد از وب سايت منحصر سايتي ميباشد كه به وسيله يك اپ‌نويس يا اين كه يك طراحي سايت اختصاصي ، منحصرا براي يك پيشنهاد‌دهنده خاص پباده سازي گرديده باشد. كمپاني‌ها از لهجه‌هاي نرم‌افزار‌نويسي مختلفي براي ساخت وب سايت به كار گيري مي‌نمايند، گويش‌هايي مانند php، asp.net، جاوا اسكريپت و … .

در باب مضمون‌ وب سايت منحصربه‌فرد توضيح بيشتري مورد نياز ميباشد. گه گاه كمپاني‌ها مثال‌هايي از اشكال سايت پباده سازي مي‌نمايند؛ براي مثال وبسايت فروشگاهي، وبسايت خبري، تارنما شركتي و … . اين تارنما‌ها را با به كارگيري از لهجه‌هاي اپليكيشن‌نويسي پباده سازي مي‌نمايند و كد تارنما‌ها فقط در چنگ كمپاني سازنده ميباشد.

هم اكنون هنگامي يك مشتري براي پيشنهاد يك سايت فروشگاهي به آن ها مراجعه مي‌نمايد، به عبارتي مثال را در چنگ وي قرار مي دهند و در شكل لزوم برخي از موردها را از قبيل رنگ و طرح گرافيكي و … تغيير و تحول مي دهند. در‌اين‌صورت كد وبسايت براي كمپاني منحصربه‌فرد ميباشد خير براي مشتري. يعني هيچ كمپاني ديگري اين كد را در مشت ندارد.

برخي از كمپاني‌ها نيز به عارضه ها گوناگون، مبادرت به پباده سازي يك سيستم رئيس محتواي منحصر به فرد مي‌نمايند. يعني به مكان به كار گيري از سيستم‌هايي مانند وردپرس سيستم رئيس محتواي خويش را پباده سازي مي‌نمايند. اين سيستم‌ها اما معمولي‌خيس از وردپرس ميباشند و تجهيزات بزرگ آن را ندارند و به همين ادله مدل‌خيس و كاربردي‌خيس مي باشند.

اكثري از تجهيزات مو جود در وردپرس براي بخش اعظمي از يوزرها سواي استعمال خواهد بود و cms منحصربه‌فرد اين قسمت‌هاي مازاد را ندارند. يعني در برخي از مورد ها تفاوت در بين وردپرس و تارنما منحصر شما تفاوت في مابين سيستم مدير محتواي منحصر يا اين كه همگاني ميباشد.

در مفاد ديگر ساختار تارنما از در آغاز تا آخر، از كدها تا گرافيك و قالب، منحصربه‌فرد ميباشد و براي يك مشتري خاص پباده سازي ميشود. در خصوص مزاياي تارنما منحصربه‌فرد مي‌اقتدار به موردها تحت اشاره نمود:

فردي‌سازي بزرگ و كلان
قابليت اضافه كردن خصوصيت‌هاي خاصي كه در سيستم‌هاي فراهم‌اي مانند وردپرس نيست.
گرافيك مخصوص
و … .


برچسب: طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۶:۵۰ توسط:حجت عسكري موضوع: نظرات (0)