مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

آشنای با انواع روش های طراحی سایت

امروزه برای توسعه و گسترش و گسترش ی انیمیشن به نحوی که دربین عموم شناخته گردیده باشید خیلی بهتر است که یک وبسایت داشته باشید پیش از اینکه یک سایتی پباده سازی فرمایید و یااینکه به یک کمپانی طراحی سایت اختصاصی پیشنهاد یک وبسایت با تجهیزات مدنظرتان را بدهید بهتر میباشد اشکال طریق هایی را که میتوان با به کارگیری از آنان سایتی را فعال سازی کرد بدانید، در اصل دو نحوه کلی برای پباده سازی کردن وبسایت وجود داراست که درین نوشته‌علمی قصد داریم شمارا با این دو نحوه آشنا کنیم.

همان طور که گفته شد دو نحوه کلی برای ساخت سایت وجود دارااست که یک کدام از این طرز ها ساخت وب سایت با استعمال از اپ ایجاد محتوای ذیل اینترنت و دیگری با به کار گیری از گویش نرم افزار نویسی میباشد. که طراح متبوع با اعتنا به علم و مهارت خویش از یکی این دو نحوه استعمال می نماید. در پی ی نوشته‌ی علمی به توضیحات جامعی درمورد هر کدام از این طرز ها پرداخته شد‌ه‌است.

طراحی وب با استعمال از اپ ساخت‌و‌ساز محتوای زیر اینترنت

در‌این شیوه شما فارغ از داشتن کمترین علم نرم افزار نویسی توانا به ساخت و ساز صفحه های وبسایت با به کار گیری از قابل انعطاف افزارهای CMS و یا این که پورتال می‌باشید.

Joomla یکی‌از این قابل انعطاف افزارهایی میباشد که به طور بدون‌پول قابل دسترس میباشد و به راحتی برای یوزرها قابلیت و امکان ایجاد صفحه های اینترنت را مهیا می نماید، جوملا یک اپلیکیشن Open Source میباشد به همین ادله قابلیت گسترش آن وجود دارااست، امکان انعطاف پذیری دارااست که به راحتی میتوان سایتهای مختلفی را با آن پباده سازی کرد، ماژول های و پلاگین های فراوانی دارااست، و زیرا از طرف یوزرها متعددی آیتم به کار گیری قرار گرفته میباشد متخصصان متعددی را برای رفع اختلال های آن میتوان پیدا کرد.
اپلیکیشن بعدی Word Pressاست که هسته آن php و my sql میباشد و به طور Open Source ارائه می‌گردد و از آن می شود به تیتر ابزار وب لاگ نویسی هم استفاده نمود.
نرم‌افزار پرکابرد دیگر DotNetNuke میباشد که اسم دیگر آن ASP.net nuke میباشد. DotNetNuke به طور تماما بدون پول به یاور سورس های بی نقص است و البته نکته ی شایان توجه و اساسی این میباشد که بعداز آمدن به فضا مدیر پرتال شما کارکشته می باشید سوای داشتن هیچ داده ها اپلیکیشن نویسی سایتهای نامحدودی را پباده سازی نمایید و اما بعداز پباده سازی یم تارنما برای رئیس آن می توانید از ابزارهای فراهم مانند درج متن ها، تصاویر، اعلانات، حادثه ها، سوال و جواب، انجمن، بلاگ، دکان و ... استعمال فرمائید. علاوه بر توضیحاتی که در‌این نصیب داده شد شما می توانید مطلبی که از پیشین دراین باره مندرج میباشد را از قسمت شناخت با سیستم رئیس محتوای DotNetNuke مطالعه نمائید.

پباده سازی و طراحی سایت با به کارگیری از گویش های نرم‌افزار نویسی

در‌این طرز طراح با به کارگیری از علم نرم افزار نویسی صفحه های اینترنت را به طور استاتیک و یا این که داینامیک ساخت و ساز می نماید. با دقت اینترنت سایتی که قرار میباشد پباده سازی گردد و محتوایی که در آن وبسایت ارائه میشود قابل انعطاف افزارهای مختلفی وجود داراست.

برنامه دیگرFront page اسم دارااست که به عنوان مثال معمولی ترین و کهن ترین قابل انعطاف افزارهای پباده سازی صفحه ها اینترنت میباشد که امروزه کمتر آیتم به کار گیری قرار میگیرد. این اپلیکیشن بوسیله بسط دهندگان اینترنت برای ساخت‌و‌ساز سریع صفحه ها اینترنت ساخته شده است که بر روی ساخت‌و‌ساز عنصرها HTML متمرکز است.
نرم‌افزار Dreamweaver که یک کدام از پرکاربردترین ها دراین مورد میباشد فرآورده کمپانی Adobe میباشد این برنامه علاوه بر پشتیبانی از HTML5 و CSS3امکان استعمال از لهجه های اپلیکیشن نویسی مانند PHP،ASP.net را داراست.
Adobe Edge Animate یکی‌از قابل انعطاف افزارهای تازه کمپانی Adobe میباشد که قابلیت و امکان ایجاد صفحه های اینترنت در آن به طور برنامه کودکان وجود داراست.
Visual Stadio اپلیکیشن ماهر و کالا کمپانی مایکروسافت میباشد که یک کدام از کاربردهای آن ساخت‌و‌ساز صفحه های اینترنت با به کار گیری از لهجه های نرم‌افزار نویسی مانند گویش ASP.net است، که بیشتر در سمت و سوی ساخت و ساز اینترنت سایتها به یاور مقر داده گزینه به کارگیری قرار میگیرد.
نرم‌افزار دیگر CoffeeCup HTML Editor میباشد که اپلیکیشن طراحی وب سایت توسعه یافته ای میباشد و یوزرها می‌توانند با به کار گیری از آن به راحتی صفحه ها اینترنت را ساخت‌و‌ساز نمایند. علاوه بر این قابل انعطاف افزارها، قابل انعطاف افزارهای مختلف و با تجهیزات متفاوتی وجود دارااست البته مهم ترین قضیه گزینش اپ مطلوب به یار تجهیزات پباده سازی و نیز داشتن کمترین باگ امنیتی میباشد.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۸:۲۳ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)