مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

چگونه طراحی سایت داشته باشیم؟

اگر به دنبال سیستم مدیریت محتوای طراحی سایت اختصاصی بدانید این مقاله را بخوانید.

-جوملا:

یک سیستم رئیس محتوای open source (متن گشوده) میباشد که قابلیت و امکان بسط و انعطاف بسیار بالایی دارااست. همینطور به جهت داشتن قالب ها و پلاگین های کاربردی و توسعه یافته، و همینطور امنیت بالا، علاقه مندان اکثری میان طراحان تارنما دارااست و سایت های اکثری با این طرز پباده سازی و تشکیل شده اند.

جوملا نیاز به یه خرده علم اپلیکیشن نویسی دارااست.
3-1-2- دروپال:

دروپال هم مانند وردپرس و جوملا از امنیت بالا و انعطاف پذیری متعددی برخوردار‌است و بوسیله بزرگان دنیای ساخت سایت، پباده سازی و آپ تو دیت رسانی میشود. یادگیری دروپال پاره ای طاقت فرسا میباشد و به راحتی عمل با وردپرس وجود ندارد.
ساخت وب سایت با سیستم مدیر محتوا

گونه های نحوه های طراحی وب

 

وردپرس، جوملا و دروپال، هر سه به گویش php مندرج اند.
2-2- سیستم رئیس محتوای منحصر به فرد (طراحی وب سایت منحصربه‌فرد)

cms های مخصوص خلاف cms های همگانی، همه کد ها و دیتابیس آن از نخست برای سایت شما به طور منحصر به فرد پباده سازی گردیده است. این cms فقط برای تارنما شما میباشد و هیج وبسایت دیگری آن را ندارد. به همین استدلال غالبا این نوع تارنما ها از امنیت بالاتری شامل است. ولی مدام هم این طور وجود ندارد. گهگاه به جهت وجود خطاها و باگ هایی در باطن کد این سیستم های مدیرت محتوا، خیر فقط امنیت آن‌ها بیشتر وجود ندارد، بلکه کمتر هم است.

مزایای ساخت سایت با سیستم رئیس محتوا منحصربه‌فرد:

امنیت فراتر
سرعت بیشتر
قابلیت و امکان پباده سازی تجهیزات بسیار منحصربه‌فرد و منحصر به فرد تارنما خودتان

ولی این مزایا به شرط آن میباشد که ساخت وب سایت شما‌را متخصصین ماهر و مجرب فارغ از هیچ اشکالی جاری ساختن دهند.

 

معایب ساخت وب سایت با سیستم رئیس محتوا منحصر به فرد:

هزینه توصیه پباده سازی این سایت ها از هزینه پباده سازی تارنما با یک سیستم مدیر محتوا همگانی مانند وردپرس بسیار بیشتر میباشد. حتی در شرایطی‌که تجهیزات یکسانی هم داشته باشند.
هم اینگونه قابلیت و امکان نادرست درین شیوه ساخت سایت بسیار فراتر از طراحی وب سایت با یک وبسایت وردپرسی میباشد. به همین برهان بایستی حواستان باشد که اگر که تصمیم به پیشنهاد این نوع تارنما دارید، مطلقا به یک کمپانی ساخت سایت مطمئن بسپارید.
برای پباده سازی cms اخنصاصی زمان فرصت بیشتری نیاز میباشد.

یک نکته بسیار اصلی در ارتباط ساخت وب سایت منحصر

قطعا چشم اید که بخش اعظمی از اشخاص و یا این که موسسات، داعیه دارا هستند که برای شما طراحی وب منحصر ارزان و ماهر اجرا می‌دهند.

اکثری از موسسات در کشور ایران میباشند که یک سیستم رئیس محتوا پباده سازی می نمایند و آن را به تعدادی شخص و کمپانی دیگر میفروشند!! در‌این‌صورت‌ این سیستم رئیس محتوا دیگر منحصربه‌فرد وجود ندارد و بخش اعظمی از اشخاص دیگر نیز همین cms را دارا‌هستند. در این‌حالت توصیه و یا این که ایفا طراحی وب سایت با سیستم مدیر محتوای همگانی ماننند وردپرس بسیار سنجیده خیس و منطقی خیس میباشد!


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 4
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۲:۴۵ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)