مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

اصلی ترین نکات طراحی سایت اختصاصی

خب حال شما یک طراحی سایت اختصاصی دارید. آیا فعالیت ما تک تک گردیده است؟

وردپرس تنها سبزی خوشبو و معطر قرمه‌سبزی را در چنگ شما قرار میدهد، هم اکنون شما بایستی به تاءمل گوشت‌های توی خورشت باشید.

محتوا نقش گوشت قرمه‌سبزی را داراست! اینجانب که حاضر نیستم لب به قرمه‌سبزیِ سوای گوشت بزنم. البته در آرامستان اینترنت فارسی میتوانید صدها هزار وبسایت را ملاحظه کنید که با پر نمک و هیجان جورگیرانۀ خاصی فعال سازی گردیده‌اند، ولی متروکه و سوای محتوا باقی مانده‌اند تا با کل شدن مهلت دامنه برای مدام به نیستی بروند.

ایجاد محتوا طاقت فرسا‌خیس از چیزی میباشد که تصور می کنیم. البته ارزشش را داراست، زیرا سایر به راحتی جا میزنند، پس این فرصتی عالی برای ماست تا با تداوم در فعالیت، خودی آرم بدهیم.

به دنبال سبدی از پیشنهادهای متفاوت برای رئیس یک وب سایت فردی کارکشته را در اختیارتان میگذارم:

۱

نام خودتان را روی دامنۀ تارنما بگذارید

نکته مثبت:

چنانچه نشانی دامنۀ وبسایت نام خویش ما باشد در شکل تغییر دادن قضیه محتوای تارنما، مکان نگرانی وجود ندارد. مروری بر بایگانی یک‌سری سالۀ وب سایت ما به دیگرافراد آرم می دهد چه مسیر فکری و عملی متفاوتی را طی کرده‌ایم.

نکته:

اسم وب سایت چندان چیزی مهمی وجود ندارد. برای تعیین نام تنها مجازید یک کدام از دو ساعت از وقتتان را تلف نمایید. بیشتراز این، یعنی اینکه هنوز نمی‌دانید که برای داشتن تارنما می بایست قدم‌های اصلی‌تری برداشت.

نگران بلندی و کوتاهی، خاص یا این که عام بودن نام خودتان نباشید. تنها به گوشت‌های توی قرمه تصور کنید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۱:۰۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)