مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی

تبدیل یک تارنما کوچک به گران قدر در آینده

ممکن میباشد حس نمایید که هنوز دارنده تجارت بزرگی در توا‌ن بقیه رقبا نیستید. یااینکه هزینه و دارایی کافی برای پیاده سازی یک وبسایت با همگی تجهیزات دلخواه خویش را ندارید. مکان هیچ نگرانی ای وجود ندارد، با تعیین پلن طراحی سایت اختصاصی به فرد جمهوری اسلامی ایران اینترنت لایف، می‌توانید در صدر یک وبسایت کوچک را با هزینه ای سنجیده پیشنهاد دهید و در آینده و به امداد قابلیت و امکان توسعه و گسترش بسیار بالای سایتهای منحصر به فرد، رفته رفته خصوصیت های دلخواه خویش نظیر خرید آنلاین، فروشگاه آنلاین، باشگاه مشتریان و ... را بر روی آن فعال نمائید. این مهم ترین مزیت و تفاوت کلیدی سایتهای منحصر به فرد با وردپرسی یا این که بقیه پلن های دیگر میباشد که موجب صرفه جویی بسیار بالای شما در مخارج آتی ای می شود که برای شایسته ترین بودن در حوزه خودتان خرج می کنید.

سرعت بار گذاری بسیار بالا

سرعت بارگذاری بالا و بار گذاری سریع یک سایت ، وعده ای میباشد که به طور تقریبً همگی شرکت ها ساخت سایت به شما می‌دهند، ولی در حقیقت چطور میتوان این فاکتور را تحلیل کرد؟ کافیست یکی مثال سایت های مخصوص کشور ایران اینترنت لایف را در مقایسه با مثال های پیشنهادی رقبا یا این که شایسته ترین سایتهای جمهوری اسلامی ایران در وب سایت معتبری مثل GTMetrix محاسبه نمایید تا همگی پارامترهای مربوط به سرعت را بهتر مشاهده کنید و از سود این مقایسه باخبر گردید. وبسایت های منحصربه‌فرد ما با بار گذاری تایمی کمتر از 1 ثانیه ، خاطر شما‌را برای مدام از بابت کندی وب سایت شل میکنند.

ظواهر گرافیکی منحصر

به طور طبیعیً هیچ کس دوست ندارد که اینترنت سایتی نسخه برداری یا این که شبیه با بقیه سایتهای جان دار در اینترنت داشته باشد. درصورتی که شما هم با ما هم عقیده می باشید و از انبوه قالبهای تکراری، ظاهرهای یکپارچه و فارغ از خلاقیت سایتهای وردپرسی و بقیه پلنها، یا این که سایتهایی که بسیار به دیده چشم اید خسته شدید، شایسته ترین آیتم برای شما پباده سازی یک وسایت منحصر میباشد. در‌این‌صورت می‌توانید طرح و ایده به طور کاملً منحصر به فرد خویش را که متناسب با رویه، مقصود، رنگ بندی و نام‌و‌نشان سازمانی شماست به ما منتقل نمائید تا آن را در قالب بک تارنما بسیار کارکشته و منحصر تحویل بگیرید. هیچ شکی وجود ندارد که هر مارک لاکچری دارنده نام و نشان خاص خویش میباشد که‌این مسئله در بستر سایت فقط با گزینش پلن طراحی وب منحصر به فرد میسر میباشد.

 


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۹:۲۰ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)