مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

چه اصولی را طراحی سایت رعایت کنیم

- اکنون نوبت جاوا اسکریپت میباشد

درحالی‌که میتوانید طراحی سایت اختصاصی را صرفا با استعمال از اچ‌تی‌ام‌ال و سی‌اس‌اس اعمال دهید ولی در شرایطی‌که بتوانید با جاوا اسکریپت هم کارکنید دراین باره رقابتی یک‌گام جلو می باشید.

جاوا اسکریپت به شما اذن می دهد مؤلفه‌های استاتیک تارنما‌تان را تعاملی فرمائید؛ به عنوان مثالً به اینترنت‌تارنما‌هایی که زمانی وارد آنان میشوید ظواهر متفاوتی دارا‌هستند و زیباتر از سایر وبسایت‌ها به حیث می‌رسند را نگاه نمایید؛ اسلایدرها، بلوک‌های متحرک، کاروسل‌ها و غیره با به کار گیری از این گویش به وجود میایند.


تا اینجا
درحال حاضر که نصیب‌های پباده سازی و فنی را پشت راز گذارده‌اید، فقط چیزی که نیاز دارید افزودن یک سری مهارت مدیریتی میباشد تا بتوانید در عمل ساخت وب سایت منظم و مؤثر باشید. اینها مهارت‌هایی می باشند که اکثر اوقات طراحان اینترنت به‌شدت به آنان اعتقاد دارند؛ پس با یادگیری آنان در اسرع وقت برای خودتان فرصت بخرید.
7- رئیس فرصت

صرف‌حیث از اینکه میخواهید ساخت وب سایت را برای آزادکاری (فری‌لنسینگ) خاطر بگیرید یا این که برای عمل در کمپانی مورد نیاز میباشد مدام روی مجال‌بندی و پروژه‌های خویش در اختیار گرفتن داشته باشید تا طراح تارنما متمایزی گردید.

این یعنی آشنا شدن با نرم افزار‌های منفعت‌وری مثل فهرست وظایف، روزنگار‌ها یا این که به‌ویژه درصورتی که در سازمانی گران قدر می‌باشید یادگیری عمل با ابزارهای ره‌گیری پروژه مثل ترلو (Trello) یا این که جیرا (JIRA).

صرف‌حیث از اینکه از چه ابزاری استعمال میکنید بایستی بدانید اشراف بر هنرِ حق تقدم‌بندی و ره‌گیری کارهایتان در دنیای نامرتب طراحی سایت برای توفیق (و سالم کم عقل) شما ضروری میباشد.
8- ارتباطات

در تعامل بودن و ارائه‌دادن ایده جزء اصول ساخت سایت میباشد که یک طراح اینترنت بایستی خاطر بگیرد. سوای داشتن ارتباطات و آداب معاشرت عالی نمی‌توانید از ساخت وب سایت درآمدی کسب فرمایید.

موردنیاز میباشد مشتری‌هایتان را از پروسه اجرا پروژه باخبر سازید، همینطور ایده‌هایتان را برای ایفا عمل به آن ها بگویید و خلاقیت‌هایتان را برایشان توضیح دهید.

در مواردی ممکن میباشد شمارا برای ایفا بازنویسی وبسایت یا این که تایپ کردن محتوا بخواهند؛ به‌ویژه چنانچه خودتان به‌تنهایی عمل میکنید. پس به تقویت مهارت‌های نگارشی نیز بپردازید. این چنین میتوانید مطمئن گردید که در هر موقعیتی بضاعت و توان ذکر نظراتتان را خواهید داشت.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۶:۰۹ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)