مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

مدل های سایت

گونه های طراحی سایت اختصاصی پیش از معرفی تنوع وبسایت ها، شما‌را با اشکال آن آشنا میکنیم، که به دو تیم ی کلی ۱ – استاتیک ۲ – داینامیک تقسیم بندی می‌گردد.


۱ – استاتیک
این طریق یک طرز منسوخ گردیده‌است زیرا بااین حال شما قابلیت بروزرسانی وبسایت را به صورت لحظه ای ندارید و در فیض بایستی از یک پیمانکار واپراتور فنی یا این که یک اپلیکیشن نویس امداد بگیرید. بدین ترتیب وب سایت استاتیک معمولا برای سازمانها،شرکتها و کسانی که به طور ماهانه یا این که هر ساله محتوای وب سایت خویش را تغییر و تحول میدهند مطلوب است. این سیرتکامل وبسایت ها به جهت محتوای معدود، اطراف و هزینه ی کمتری را احتیاج دارا هستند ولی می توانند ظواهر زیبایی را برای خویش داشته باشند.


۲ – داینامیک.
این طریق یک طریق جدیدی میباشد که شما به راحتی می‌توانید وبسایت خویش را تغییر تحول و بروزرسانی کرده و برای آن صفحاتی را اضافه یا این که نادر فرمایید و اشکال فرم ها را ساخت و ساز نموده و نیز به سادگی درمحتوای سایت کاوش فرمایید. . براین اساس تارنما داینامیک معمولا برای شرکتهای، سازمان ها، شرکتهای و اشخاصی که به طور روزمره، هفتگی یا این که ماهانه محتوای وبسایت خویش را تغییر و تحول می‌دهند مطلوب میباشد. این سهولت درکارباعث گردیده که‌این نحوه به طور فراگیر گزینه استعمال ی همگان قرارگیرد و cms های مختلفی نیز دراین باره اخلاق شوند.


این نوع پباده سازی، گشوده به دودسته ی دیگر تقسیم میشود:


الف) طراحی وب داینامیک تک مدیره :
این نوع پباده سازی دارنده یک مدیرسایت میباشد و مطالب خویش را برای بقیه افراد نشر می‌دهد. در واقع بدین نوع تارنما،وبسایت آگهی نیزمی گویند.


ب) ساخت وب سایت داینامیک یک‌سری مدیره :
این وبسایت ها مشتمل بر وب سایت های فروشگاهی و یا این که پرتال های اطلاع رسانی و انجمن ها و … است که در آن مدیرسایت میتواند کاربرانی را با سطح دسترسی تحت خیس معرفی نموده تا بتوانند مطالبی را در تارنما نشر کرده ، یا این که محصولی را خریداری و یا این که در نظرسنجی ها کمپانی نمایند.
براین اساس شما می‌توانید مبنی بر نیاز و عمل خویش، و با مشورت کردن ی بدون پول ما سایتی رابرای کسب درآمدتان تعیین نمایید. مثلا ساخت سایت فروشگاهی، ساخت وب سایت خبری، پباده سازی سایت آموزشی، پباده سازی سایت بازرگانی، ساخت سایت صنعتی، ساخت وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت اداری، ساخت وب سایت هنری، ساخت وب سایت تجاری، طراحی وب سایت تولیدی، طراحی وب سایت خدماتی، ساخت وب سایت دانلودی و فروش فولدر و…


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۲:۲۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده