مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

انواع سایت ها

وبسایتهای شبکه‌های‌اجتماعی

(شبکه های عمومی، انجمنها و سایتهای اشتراک گذاری)
این سایتها جوامعی از مردمی رو صورت میدن که دوست دارن طراحی سایت اختصاصی با آدمای دیگه تعامل داشته باشن یا این که در ارتباط علایق مشترکشون با هم حرف نمایند. از شناخته گردیده ترین این نوع سایتها میشه از فیسبوک، لینکدین و گوگل پلاس خاطر کرد. انجمن های آنلاینی هم می باشند که عملا در هر موضوعی که فکرشو بکنید وارداتی اند. این سایتهای انجمنی میتونن منبع عظیمی از داده ها به شمار ذکر و به عده ای که کسب و کار کوچیکی میکنند یاری نمایند. (حتما یه انجمن منحصربه‌فرد تجارت شما هم وجود داره. تنها کافیه عبارتشو سرچ نمایید، برای مثال سرچ فرمائید "انجمن معاملات املاک"). اینجاست که میتونیم سایتهای هیبرید رو داشته باشیم. سایتهای وب لاگ نویسی و انجمن های اشتراک گذاری عکس و بقیه اشکال سایتهای اشتراک گذاری میتونن جزء این تیم هم محسوب بشن. یا این که از جمله سایتهای تجاری تمامی برای دعوا و تبادل لحاظ بوجود اومده اند.

وبسایتهای منحصربه‌فرد گوشی

به کار گیری از دستگاه های یار (مثل گوشیهای هوشمند، تبلت ها، ساعات و غیره) دیگه اشاعه پیدا کردند. یه مشکلی که می باشد اینه که بازدید سایتهای استاندارد روی بعضا از این دستگاه ها مشکله و گهگاه بارگذاریشون خیلی ارتفاع میکشه. سایتهایی که صفحه ها باریکتری دارا هستند و پهنای باند کمتری به کارگیری میکنند برای تلفن همراه بهتر پاسخ میدن. یه دامنه نو هم مختص سایتهای سازگار با تلفن همراه پباده سازی گردیده که با کاربرها با دیدنش به‌این امکان وبسایت پی ببرند. از جمله دامنه www.xislegraphix.mobi با پسوند .mobi نشون میده که‌این تارنما سازگار با موبایله.
اگه شما هم بیزنس کوچیکی دارید بهتره سایتتونو طوری بسازید که روی موبایل هم قابل اکران باشه. اما امروزه علاوه بر طراحی وب منقطع برای گوشی، قابلیت پباده سازی واکنشگرای تارنما و ساخت وب سایت گوشی-اولیه هم وجود داره که میتونید از این در بین هر کدوم رو که بهتر تشخیص دادید تعیین نمایید. (مقایسه ساخت سایت واکنشگرا با تارنما ویژه تلفن همراه).

وبسایتهای وب لاگ نویسی

بعضیا واژه وب لاگ رو خلاصه میکنند و میگن وب لاگ – خاطرات آنلاین، گاهنامه ها، ماهنامه ها، هفته طومار و .... پرورش قارچی وبلاگها روی وب اعتقاد و باور نکردنیه. یه وقتی اگه کسی تارنما نداشت یعنی انسان سابق ای بود، البته الآن تمامی می بایست وب لاگ داشته باشند. هر که بلاگ داره هر روز یا این که هفتگی یا این که هر وقت که بخواد وارد نصیب رئیس وبلاگش میشه و در رابطه اتفاقات معاش یا این که محل کارش مینویسه. برخی ها هم درخصوص خبر ها و سیاست مینویسن. دلداده همین خصوصیت وب شدم! هرکسی میتونه برای خودش یه وب لاگ بسازه و چاپ کننده اثر ها خودش باشه و افکارشو منتشر کنه تا دیگرانی که از سراسر دنیا به نت دسترسی دارا‌هستند بخونن. به نظرتون یه بازرگان چطوری میتونه از وب لاگ در سوی هدف ها تجاریش استعمال کنه؟ به پست کوتاهی که راجع‌به بازاریابی محتوا روی تارنما دارکوب قرار گرفته مراجعه نمایید تا پاسخ این سوالو پیدا نمایید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۷:۴۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده