مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

طراح وب کیست و چه وظایفی دارد؟

تا اینجا راجع‌به طراحی سایت حرف کردیم و الان جواب دادن به طراحی سایت اختصاصی « طراحی سایت چه میباشد » برایمان فعالیت زیاد رنج وجود ندارد. حال می خواهیم در مورد وظایف یک طراح اینترنت سخن کنیم و بگوییم که یک طراح اینترنت چه کاری می بایست اعمال دهد.

طراح اینترنت یا این که به اصطلاح Front End Designer کسی میباشد که با به کار گیری از تکنولوژی‌های متفاوت (مثل HTML – CSS – Javascript و … ) ظواهر یک وب سایت را پباده سازی میکند و کاری به کدهای پشت صحنه ندارد.

ممکن میباشد برایتان پرسش پیش بیاید که Front End چه چیزی است و چه تفاوتی با Back End داراست. پرسش بسیار خیر و خوبی میباشد که در فیلم و مقاله‌ها آموزشی آینده به طبع در رابطه آن کلام می کنیم.
لهجه های ساخت وب سایت

همانگونه که در نصیب گذشته یک اشاره‌ی کوچک داشتیم، یک طراح اینترنت برای پباده سازی صفحه های اینترنت از تکنولوژی ها و گویش های نرم‌افزار نویسی مختلفی به کار گیری میکند.

یک طراح اینترنت، برای اینکه بتواند یک صحفه‌ی اینترنت را پباده سازی نماید، از تکنولوژی های ذیل به کارگیری میکند:

HTML (یا این که HTML5)
CSS (یا این که CSS3)
جاوا اسکریپت
جی کوئری
و…

۴ موردی که در صدر اسم بردیم، دستکم دانشی میباشد که شما برای پباده سازی صفحه های اینترنت و تبدیل شدن به یک طراح اینترنت نیاز دارید. اما می‌توانید صرفا با ۲ گزینه نخستین یعنی HTML و CSS نیز تارنما هایی را پباده سازی نمائید،‌ البته جاوا اسکریپت و جی کوئری می‌توانند به فعالیت شما بسیار اقتدار دهند.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۴:۳۷ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده