مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

منظور از طراحی سایت اختصاصی چیست؟

ساخت سایت منحصر بدین شکل میباشد که وبسایت مطابق با نیازهای طراحی سایت اختصاصی پیاده سازی میگردد. درین نوع طراحی وب پیش از هر موردی صاحب کار بایستی نیازهای خویش را در یک قالب به کمپانی ساخت وب سایت اعلام نماید تا برآورد هزینه و فرصت اجرا شود.

بعد از شروع عمل جلساتی در میان طراح سایت و صاحب کار اجرا می شود و در آن گرد هم آیی صاحب کار نقطه ایده ها خویش را در باب قالب گرافیکی سایت اعلام می نماید و طراح سایت قالب وب سایت را مبنی بر نقطه ایده ها صاحب کار پیاده سازی می نماید.

بعداز پیاده سازی قالب، صاحب کار می‌تواند نظرها خویش را روی قالب پیاده سازی گردیده اعلام نماید و طراح وب سایت مورد ها متبوع صاحب کار را در سایت جاری ساختن می نماید. اعمال بازنویسی از طرف طراح وبسایت تا وقتی پیش می رود که قالب تارنما به پذیرش صاحب کار رسد و معمولا محدودیتی در تعداد دستکاری های صاحب کار نیست. حتی ممکن میباشد نیاز به پباده سازی قالب نو تارنما باشد که طراح وبسایت قالب نو را ارائه می کند. بعداز پذیرش قالب کلی وبسایت عملیات پیاده سازی محتوا جاری ساختن می شود که درین مرحله برای رئیس محتوا میتوان از یکی‌از سیستم های رئیس محتوای مجانی نظیر وردپرس و … و یا این که سیستم مدیر محتوای مخصوص درج شده ویژه پروژه به کار گرفت. که بعد از کامل شدن این مرحله مطالب سایت در تارنما بارگزاری می‌شود.

بعد از بار گذاری مطالب وبسایت درین مرحله صاحب کار میتواند لحاظ خویش را در زمینه‌ی تارنما اعلام نماید و درخواست جاری ساختن بازنویسی دهد و طراح سایت بازنویسی های متبوع صاحب کار را در وبسایت ایفا دهد تا وقتی که سایت به پذیرش صاحب کار رسد و تارنما فعال‌سازی شود.

بعد از آن صاحبکار برای رئیس محتوای سایت یادگرفتن میبیند.

در طراحی وب مخصوص ممکن میباشد نتوان از سیستم های مدیر محتوا نظیر وردپرس استفاده نمود چون برخی از مراد های کارفرمایان در طراحی سایت نیاز به اپ نویسی از مبنا دارا‌هستند.

این نوع طراحی وب به جهت سفارشی بودن تارنما انعطاف بالایی در پیاده سازی وجود داراست و رئیس و دستکاری تارنما بوسیله صاحب کار به سادگی شکل میگیرد در کنار این مزیت نیز میتوان به معایبی همانند هزینه بیشتر و مجال بیشتر برای ساخت سایت اشاره نمود.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۷:۰۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده