مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

8 ویژگی مهم که در وب سایت شما باید لحاظ شود

شما در معاش نیاز‌های مختلفی دارید، بعضا از این نیاز‌ها مانند غذا، پوشاک و طراحی سایت اختصاصی بنیادی می باشند و فارغ از حتی یک کدام از آنان توانمند به معاش کردن نخواهید بود. بعضی دیگر مانند یک شغل با درآمد خوب و ارتباط ها اجتماعی سلامت فقط می توانند کیفیت معاش شما‌را بهبود بخشند اما در نبود آنان هم می‌اقتدار معاش کرد.

اکنون نمونه بالا را وارد دنیای وب نمائید. وقتی که شما قصد فعال سازی یک سایت را دارید نیز شبیه همین قضیه درستگو میباشد. یعنی برای ساختن یک وبسایت هم نیازهایی بنیادی دارید که فارغ از آنان داشتن وبسایت ممکن وجود ندارد و هم نیازهایی که میتوانند به ارتقا کیفیت وب سایت شما و تاثیرگذاری بیشتر آن یاری نمایند.

ما پیش از اینً یک نوشته‌ی علمی پیرامون نیازهای بنیادی برای ساخت وب سایت منتشر کرده‌ایم. در حال حاضر می خواهیم نگاهی به نکات و اصول مهمی بیندازیم که در کیفیت تارنما شما نقش بخش اعظمی دارا هستند. با رعایت این اصول، اینترنت‌تارنما شما فی مابین هزاران تارنما دیگر گم نخواهد شد و مطمئناً می توانید حضوری غالب‌خیس در دنیای وب داشته باشید.
2 نیاز مهم که اینترنت‌وب سایت شما بایستی جواب بدهد

پیش از آنکه بخواهیم در خصوصیت‌های یک اینترنت‌وب سایت عالی ظریف شویم، نخست می بایست به دو مساله مهم در ساخت وب سایت‌وب سایت نگاه کنیم. تک تک نکات و اصول اصلی طراحی وب سایت را می‌اقتدار تحت تیم‌ای از این دو دانست.

دقت و رعایت این مورد ها سبب می‌گردد که شما یک وب سایت عالی داشته باشید که قادر است بازدهی فوق‌العاده برای شما داشته باشد... و اعتنا نکردن به آنان معادل میباشد با یک وبسایت ضعیف و فراموش‌شدنی. ولی این دو جنبه طراحی وب چه می باشند؟

تجربۀ کاربری (User Experience)
اولی مقصود سایت شما، ارائه تجربه کاربری خوب (به اصطلاح UX) میباشد. می پندارم پیش گویی زدن معنای این واژه چندان فعالیت مشقت نباشد. این عبارت به احساس و تجربه مخاطب از وب سایت شما اشاره دارااست.
شما می بایست وبسایت خویش را از روزنه نگاه مخاطب ملاحظه کنید و کاری فرمائید که تجربه وی شادی بخش باشد. به عنوان مثال مطمئن گردید که مخاطب ریلکس میتواند از وب سایت شما به کارگیری نماید، دسترسی به قسمت های اصلی تارنما به آسانی ممکن میباشد، کلیه متن‌ها بدیهی و قابل شعور می‌باشند، تارنما شما از دید بصری زیباست و ...
بخش اعظمی از نکاتی که درین نوشته‌ی‌علمی آورده گردیده است، بخشی از یک تجربه کاربری خوب محسوب می شوند.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۶:۴۴ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده