مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت چیست؟

اینترنت از HTTP برای جابجایی اطلاعات و به اشتراک گذاری داده ها به کار گیری طراحی سایت اختصاصی می نماید و مرورگرهایی مانند Internet Explorer ، Google Chrome یا این که Mozilla Firefox برای دسترسی به اوراق اینترنت یا این که صفحه های اینترنت متصل از روش پیوند ها به کار گیری میکنند و به شما اکران می دهند.
اصطلاحات اینترنت

HTML که مخفف Hypertext Markup Language میباشد، یک گویش علامت گذاری میباشد که از آن برای پیاده سازی و ساخت و ساز یک وب سایت به کار گیری میگردد. مثلا بضاعت و توان های html ساخت‌و‌ساز ساختار و شیت و ساخت پیوند به هم یا این که منابع دیگر را داراست.
URL ( Uniform Resource Locator) URL یک نوع “نشانی” اختصاصی برای هر منبع در اینترنت میباشد ، قادر است نشانی یک کاغذ اینترنت یا این که یک فولدر تصویری باشد.
HTTP (پروتکل جابجایی متن) اذن می‌دهد تا ورقه ها HTML درخواست گردد و از روش وب در میان مرورگرها و سرورهای اینترنت منتقل خواهد شد.
اینترنت سرور رایانه ای میباشد که در آن فایلهایی ذخیره می‌شوند که با به کار گیری از HTTP می اقتدار از روش وب به آنان دسترسی داشت.
فضای میزبانی اینترنت یا این که هاست، دور و اطراف یا این که محلی میباشد که اطلاعات، داده ها و اجزای آحاد سایت در آن ذخیره می گردد چون صاحبخانه متشکل از گروهی از سرورها یا این که سرورها میباشد که به طور شبانه روزی فعالیت می نمایند و مجموع وقت به وب متصل می باشند..
دامنه چه می‌باشد؟

نشانی وبسایت چه میباشد: دامنه، نشانی وبسایت شماست که آن را از سایر سایتهای مو جود در وب متمایز می نماید چون هر تارنما نشانی دامنه خاص خویش را داراست و اکثر وقت ها به شرح پایین میباشد: www.mydomain.com و نشانی دامنه متبوع شما می‌توانند هر نامی که شما می‌خواهید باشند، ولی به شرطی که از پیشین بوسیله شخص دیگری آن اسم دامنه، تصویب نشده باشد.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۵:۳۲ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده