مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

کتابخانه ها یا مجموع برنامه های پایتون برای توسعه وب

بعضا از کارگاه های کاربردی پایتون برای گسترش اینترنت که بایستی آن ها را به خاطر داشته باشید:

در‌حالتی که به یک اینترنت طراحی سایت اختصاصی کرالر (طرحی که وبسایت ها را با کاوش بازبینی می نماید) برای استخراج داده ها از نرم افزار هایتان نیاز دارید، scrapy یک ابزار عالی میباشد. از این نرم افزار به طور پهناور از کتابخانه برای زدودن، نظم دیتا، آزمایش خودکار و … به کار گیری نمایید.
Zappa یک کتابخانه توانمند برای بسط یک نرم افزار روی AWS Lambda میباشد.
Requests یک کتایخانه میباشد که به شما اذن میدهد که درخواست های HTTP را به راحتی ارسال فرمائید که برای رابطه با نرم افزار به کار گیری می‌شود و به عنوان مثال به شما اذن میدهد که دیتا یا این که صفحه های HTML را بگیرید.
یک کدام از دیگر از سوله های کاربردی Dash میباشد که به نرم افزار های بسط اینترنت که برای رصد دیتا میباشند، یاری می نماید. این نرم افزار روی فلاسک فعالیت می نماید، خصوصیت هایی را مانند چارت ها، نمودارها، داشبوردها و … ارائه میدهد.

نقشه رویکرد برای بسط اینترنت با پایتون

مرحله ۱: HTML + CSS

وقتی که آغاز به توسعه و گسترش اینترنت می‌کنید، بسیار اصلی میباشد که نخستین HTML و CSS را خاطر بگیرید که جزء مورد ها اساس ای برای یادگیری این میباشند که چه‌طور تارنما بسازیم. در صورتی‌که خاطر گرفتید که چه طور ساختار صفحه ها ایستا را ساخت‌و‌ساز فرمائید تا در مسیر بسط اینترنت قرار بگیرید، در بنا شده در شایسته ترین موقعیت می‌باشید. همینطور حافظه تصاحب کردن مفاهیمی مثل وب، HTTP، مرورگرها، DNS، صاحب خانه و … هم به شما امداد می نماید.

همینطور میتوانید یک چارچوب CSS را مانند Materialize و Bootstrap را حافظه بگیرید که سرعت توسعه و گسترش اینترنت را به نحوه چشمگیری بالا میبرد ولی مدام هم نیاز وجود ندارد.
مرحله ۲: جاوا اسکریپت

مرحله بعدی یادگیری وانیلا جاوا اسکریپت میباشد. بایستی مفاهیم شالوده مانند گونه های دیتا، متغیرها، قراردادهای همگانی، سلسله مهارت ها، محاسبات و اوپراتورها، در اختیار گرفتن کلمه ها، لوپ ها و … را خاطر بگیرید. حافظه به چنگ آوردن مورد ها شالوده جاوا اسکریپت، فعالیت را برای ایفا روی کد مشتری جاوا اسکریپت سهل می نماید.
مرحله ۳: DOM و jQuery

بعداز اینکه مفاد مبنا جاوا اسکریپت را خاطر گرفتید، می بایست خاطر بگیرید که چه گونه DOM و jQuery را به عمل بگیرید که یک کتابخانه جاوا اسکریپت میباشد و منجر استعمال شل خیس DOM می‌شود. فعلا می‌دانید که به چه شکل صفحه ها داینامیک را ساخت فرمایید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۴:۴۲ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)