مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

اصلی ترین نکات طراحی سایت

دستی ظاهرا تارنما بکشید

خب درحال حاضر که وبسایت را دارید، بد وجود ندارد دستی به رمز و روی آن بکشید. چه طور؟ با تعیین یک قالب مطلوب برای آن. بیش تر از 50 قالب متنوع وجود داراست و هرمورد را که دوست داشته باشید و مطلوب وبسایت‌تان میباشد می توانید تعیین فرمایید. گزینش قالب و دادن یک جلوه قشنگ به تارنما‌تان فقط یک تا دو دقیقه مجال می برد. مگر اینکه قالب‌های فراهم راضی‌تان نکند؛ که در آن شکل هم میتوانید قالب مخصوص خودتان را توصیه دهید.

اگر به دنبال طراحی سایت اختصاصی هستید این مطلب را مطالعه کنید

مثال قالب‌ها را خودتان ملاحظه کنید. قالب‌ها که به وسیله مجموعه پرتال پباده سازی شد‌ه‌است، تنوع متعددی دارا هستند و حتی میتوانید قالبی مشابه دیجی مال (قالب باکس) برای وبسایت‌تان تعیین فرمایید. برای هر نوع وبسایت، قالب‌های منحصر به فرد آن نهاده گردیده‌است. حتی در صورتی‌که خودتان هم نتوانستید مطلوب‌ترین قالب را تعیین فرمایید، از کارشناسان ما بخواهید تا به شما امداد نمایند.

گزینش قالب برای وب سایت
مرحله سوم: وبسایت‌تان را فعال نمائید

تا به اینجای عمل، شما یک وبسایت دارید، ولی هنوز تک تک نشده میباشد! برای اینکه یک وبسایت با نشانی دلخواه خودتان داشته باشید، می بایست وبسایت‌تان را فعال کنیم. چه‌گونه؟

یک کدام از بسته‌های وب سایت یا این که مغازه را گزینش میکنید. پس از راه‌اندازی نوبت به گزینش نشانی وبسایت‌تان میرسد. زیرا به طبع میخواهید بقیه افراد شمارا با یک نشانی خاص پیدا نمایند و بشناسند. منظورمان از نشانی وب سایت به عبارتی دامنه میباشد

صرفا سؤالی که ممکن میباشد درخصوص نشانی وب سایت یا این که دامنه برای‌تان پیش بیاید، پسوند دامنه میباشد. اینکه به عنوان مثال com. و ir. چه فرقی با هم دارا‌هستند؟ استعمال از کدام دامنه بهتر میباشد؟ ارزش هریک چقدر میباشد؟ چنانچه میخواهید در باب این دو آیتم و سایر پسوندها همۀ این داده ها را به‌دست آورید، مقاله‌ها گزینش و تصویب دامنه را ملاحظه کنید.

گشوده هم هر سوالی در زمینه ی گزینش دامنه و فرآیند تصویب آن داشتید، کارشناسان ما همواره در دسترس شما می باشند :)
مرحله انتها: وب سایت شما برای آغاز فراهم میباشد

به همین راحتی! از الان به آن‌گاه شما صاحب و مالک یک وبسایت رشته‌ای با ظاهری قشنگ میباشید و میتوانید کارتان را استارت نمایید. درصورتی که تا اینجای منش را با ما آمده باشید، خودتان چشم‌اید که کمتر از یک ساعت از فرصت‌تان را گرفته میباشد.

بعداز گزینش یک قالب برای وبسایت‌ میتوانید خیلی شل هر مکان آن را که بخواهید دستکاری نمایید. هرچند پشتیبانان پرتال، شمارا فقط نمی‌گذارند و هر تغییری که بخواهید را برای شما جاری ساختن می‌نمایند.

پس از یه خرده استراحت، محتوایی که می خواهید را در تارنما وارد فرمایید. در شرایطی که وبسایت فروشگاهی دارید، تولیدها‌تان را در وبسایت قرار دهید (مثل چیدن ویترین دکان فیزیکی‌تان) ؛ در صورتی سایتی شرکتی یا این که فردی میخواهید، مقاله ها و داده ها‌تان را وارد آن فرمائید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۸:۴۷ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)