با به كارگيري از داده هاي ظريف مشتري ميتوانيد طراحي سايت اختصاصي طرح موردنظر خويش را پژوهش نماييد. از طرح كلي خويش براي طرح ريزي توليد رسيدگي موردي خويش به گونه اي كه ديدني و كاربرپسند باشد به كار گيري نمائيد. ماجرا خويش را به فرآيند خرد خيس تقسيم نماييد كه روش حل موضوع را مشخص و معلوم نمايد. تلاش فرمائيد كاري بالاتر از ذكر يك اختلال و بيان حل آن ايفا دهيد.
روند عمل را براي بازديدكنندگان خويش توضيح دهيد. فكر كنيد كتاب سواي فصل بندي صرفا با يك مقدمه و نقطه پايان طومار ميخوانيد مطلقا تعجب ميكنيد درين في مابين چه اتفاقاتي افتاده ميباشد. پژوهش موردي شما بايستي به سوالاتي مانند چه كسي، چه چيزي، كجا، چه هنگامي و چرا را شيوه هاي قطعي جواب دهد.
تيتر
تيتر اولي عنصري ميباشد كه بازديدكنندگان شما آن را مشاهده مي نمايند به اين ترتيب كوشش فرمائيد ديدني و آموزنده باشد. تيتر شما مي بايست به سوالاتي مانند سوال هاي پايين جواب بدهد:
بازرسي موردي مرتبط با چه افرادي ميباشد؟
آنها با چه مشكلاتي روبه رو ميباشند؟
چه طور ايرادات رفع ميگردند؟
تحت عنوان مثال: فروش آنلاين خويش را با به كار گيري از طريق پرداخت به ازاي كليك ارتقاء دهيد.
اين تيتر به خوانندهگان ميگويد ميتوانند واحد سنجش فروش آنلاين خويش را با به كار گيري از طريق هايي مانند پرداخت به ازاي كليك ارتقا دهند.
خلاصه اجراي استيناف ي موردي
تفحص موردي خويش را با ارائه توضيحاتي كوتاه به خواننده شروع فرماييد.
از جواب هاي پرسشنامه اي و هم اينگونه تعريف هاي تخصصي، تجربي و رقابتي سود ببريد.
قدم به قدم به جهت شركت كردن خويش اشاره فرمائيد.
چه قوانيني موجب شد تا مشتري با شما تماس بگيرد؟
ذكر معضل ها و اشتباهات
مشتريان را با ايرادات روبه رو نمائيد و استدلال تقاضا براي سرويس ها را به آنان نماد دهيد.
درين نصيب مي بايست شما به سوال ها ذيل جواب دهيد:
مشتري شما پيش از تماس با شما از چه طريقي فرايندهاي روزانه خويش را اداره ميكرد؟
آيا آنها به تنهايي اشتباهات خويش را حل مي كردند؟
آنها پيرو چه نتايجي بودند؟
حالت پروژه وقتي كه به شما واگذار شد چهگونه بود؟
ارائه راهكار
قسمت بحران و راهكار در پوسته سوال و جواب مطرح ميشوند.
در واقع شما خلل خاصي را مطرح نموده ايد و در حال حاضر طرز حل آن را توضيح خواهيد بخشيد.
با تعريف فرآيند پژوهش آغاز ميشود:
- گردآوري معيارهاي متبوع در زمان فرايند تجزيه و ارزيابي پروژه
- ابزارها، تكنولوژي ها و منابع اول
- اشاره به نقاط قوت و ضعف كمپاني
- ماموريت مشتري و اشاره به بها هاي كمپاني شما
- مزاياي مشتري
- تفاوت دربين استراتژي مشتري و بازاريان
- خودكارسازي فرايندها و كاهش هزينه ها
- مقصود آخري مشتري از اعمال پروژه
- ارائه راهحل هاي مقرون به صرفه
ارائه داده ها ظريف در ارتباط چاره ارائه گرديده:
- چه وظايفي اعمال خواهد بخشيد؟
- چه مزايايي دارااست؟
- مجال مورد نياز چهت نيل به سود چقدر ميباشد؟
- از چه منابعي به كار گيري ميگردد؟
وقتي كه مراحل مطالعه خويش را توضيح مي دهيد استراتژي قدم به گامي ارائه دهيد تا روش اجراي راهحل را به شما علامت دهد. قبل را تجزيه و محاسبه فرماييد و كليه ي عمل هاي مرتبط با پروژه ي خويش را به خيال و خاطر بياوريد.
يك طرح كلي را گردآوري نماييد و حادثه ها را به ترتيب مجال قرار دهيد. آنگاه فرآيند گوناگون را با جزئيات بي نقص توضيح دهيد و تصميم گيري هاي اتخاذ گرديده را ثابت نماييد. نشانه دهيد وقت و هزينه مشتري به خير طرح ريزي گرديده است.
بعد از تفحص مشتريان مي بايست چهت نيل به هدف ها خويش ايده ها خويش را ذكر نمايند. عبارت هاي تكراري مانند ما از تكنولوژي هاي توسعه يافته به كارگيري كرديم يا اين كه از شايسته ترين روش ها سود برديم را به عمل نبريد. به صورت ظريف ادله توفيق خويش را معين فرمائيد.
برچسب:
طراحي سايت اختصاصي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید: