مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

رنک برین RankBrain چیست؟

احتمالا عبارت رنک برین RankBrain را شنیده اید. طراحی سایت اختصاصی شاید هم آن را با اسم گوگل رنک برین Google RankBrain بشناسید.البته شاید بدرستی ندانید که رنک برین RankBrain چیست و یا این که چه کاری اعمال می‌دهد.

آنچه می بایست درباره رنک برین RankBrain بدانیم:
رنک برین RankBrain یک بخش از متدهای گوگل میباشد که تصمیم می گیرد چه صفحاتی در گوگل جایگاه اخذ نمایند و چه صفحاتی سکو اخذ نکنند. در واقعیت بخش اعظمی از منابع آنلاین رنک برین RankBrain را مهم‌ترین فاکتور سکو دهی در گوگل می‌دانند.توضیح بالا در معنای آن وجود ندارد که رنک برین RankBrain جزئی از الگوریتم های گوگل میباشد؟! اذن بدهید این مقاله را مقداری بیشتر توضیح دهیم:

تا پیش از رنک برین RankBrain الگوریتم های گوگل فقط برای انتخاب آنکه کدام صفحه های درجه فراتر و کدام صفحه های جایگاه ذیل تری اخذ نمایند کاربرد داشتند.رنک برین RankBrain یک لایه برای پردازش بیشتر بدین فرایند اضافه نموده است.

رنک برین RankBrain چه طور عمل میکند
هنگامیکه فردی برای واژه کلیدی مشخصی در گوگل کاوش میکند. الگوریتم متعلق به رنک برین RankBrain مراد استفاده کننده را تشخیص می دهد.الگوریتم های گوگل اکثر وقت ها می‌توانند حاصل کاوش را بسیارعالی برای یوزرها ساده گوگل به اکران بگذارند. ولی برای مخاطبان غیر معمول این حاصل چندان خوب نیستند.

بدین ترتیب بجای آنکه گوگل فقط با الگوریتم های خویش برای جایگاه بندی صفحه های تصمیم بگیرد.از هوش تصنعی خویش، رنک برین RankBrain می‌پرسد مراد مخاطب از کلمه و واژه کلیدی کاوش گردیده چیست.آن گاه رنک برین RankBrain شایسته ترین پیش بینی خویش را در باره مراد مخاطب مطابق رخدادهای پیشین در موتور کاوش، جای جغرافیایی مخاطب، عادات جستجوی مخاطب، ارائه می دهد.آن‌گاه گوگل مبتنی بر این داده ها ورقه حاصل کاوش را تروتمیز می نماید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۰:۳۵ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)