تاریخچه بازاریابی محتوایی
وقتی که کامپیوترها و همینطور طراحی سایت اختصاصی استعمال از وب رایا پارس در سراسر عالم پیشرفت یافت، شبکه جدیدی برای بازاریابی محتوا متولد شد. بهاین شکل که بازاریاب ها آغاز به یافتن نحوههایی کردند که بتوانند از این رسانه تازه دیجیتال، یعنی از اینترنتتارنماها گرفته تا پست الکترونیک و مفاد دیگر استعمال نمایند. در سال ۱۹۹۳، O’Reilly and Associates (امروزه با نام اورایلی مدیا شناخته میگردد) اولین شرکتی بود که یک وبسایت تجاری فعال سازی کرد. این در واقع لحظهی مهمی در تاریخ بازاریابی محتوا میباشد. هنگامی که محتوا از انحصار تبلیغاتی بودن خارج آمد و این اعتقادوباور را در رسانهها ناکامی اعطا کرد. از آن لحظه به آنگاه هرکسی که به دنیای وب وصل بود میتوانست آزادانه به ساخت و ساز محتوا بپردازد و در جهت گسترش خویش به کار گیری نماید.
ولی عبارت «بازاریابی محتوا» در سال ۱۹۹۶ در گفتگویی خبری در انجمن سردبیران خبرنامههای ایالات متحده به دنیا آمد. فردی به نام جان اف اوپدهال (John F. Oppedahl) فی مابین حرفهایش این عبارت را به عمل پیروزی و به کار گیری از آن خیلی زود تمامیگیر شد.
برچسب: طراحی سایت اختصاصی،