مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

مسائل بصری در طراحی سایت

۱۰.از تصاویر اشخاص به کارگیری نمائید

نکات اساسی ساخت وب سایت - به کار گیری از تصاویر اشخاص طراحی سایت اختصاصی صورت‌ها تصاویری منحصربه‌فرد و کارکشته می باشند. از فرصت میلاد ما به صورت‌های دیگر بیشتر نگاه میکنیم. اقتدار مغناطیسی تصاویر اشخاص در طراحی سایت‌تارنما بسیار موثر میباشد.

فیس‌ها دقت را جلب می‌نمایند. مطالعه موردی معروفی آرم می دهد که نتیجه ها نتیجه ها از مخلوط صورت و توصیفات در یک شیت فروش بسیار دیده‌گیر میباشد.
۱۱.البته از عکس‌های ذخیره گردیده به کار گیری نکنید

یک فرصت و جای برای عکس‌های ذخیره گردیده وجود دارااست، ولی بهتر میباشد از عکس‌های ذخیره گردیده به کار گیری نکنید. آنها هیچوقت شم حقیقی بودن ندارند و براین اساس موجب جلب پشت گرمی نخواهند شد.

کمپانی‌ها به جهت باکیفیت برای استعمال از عکس‌های ذخیره گردیده وسوسه میشوند. البته بازدیدکنندگان شما بیشتر به حقیقت اهمیت میدهند. آن ها درواقع ترجیح میدهند اشخاص حقیقی وواقعی را ببینند.
۱۲.از صورت‌ها تحت عنوان نشان به کارگیری نمائید

نکات اصلی ساخت وب سایت - به کارگیری از فیس‌ها تحت عنوان آرم

تصاویر اشخاص فرصتی ویژه برای اعتنا بازدیدکنندگان به شما میدهد. یک محقق به اسم جیمز باد ملایم طرح‌هایی را به 106 نفر نشانه بخشید و بعد از آن به اقتدار صورت‌ها در شرایط‌های مطلوب پی پیروزی. رخ‌ها اقتدار این را دارا‌هستند که دقت بازدیدکنندگان را به سمت بقیه موادتشکیل دهنده سوق دهند.

یک مطالعه معروف با به کارگیری از صورت طفل انجام یافته میباشد، هنگامی نوباوه به دوربین نگاه می‌نماید بازدیدکنندگان به نوپا نگاه می‌نمایند. هنگامی نوباوه تحت عنوان یا این که عنوان نگاه انداخته باشد بازدیدکنندگان به عنوان نگاه می‌نمایند.
۱۳.از اشاره گر‌ها تحت عنوان آرم‌های بصری استعمال فرمایید

فیس‌ها میتوانند اعتنا بازدیدکنندگان را جلب نمایند، ولی صرفا منش در دست گرفتن و هدایت دیده بازدیدکننده نیستند. حتی ممکن میباشد مکان نما‌های کوچک کشیده گردیده با دست موثرتر از آن باشد. در‌این مطالعه نشانه داده شد‌ه‌است که حتی یک اشاره گر بی آلایش در جذب CXL دیده بازدیدکنندگان یک عنصر حاذق در ورقه میباشد.

در شرایطی‌که می خواهید بازدیدکنندگان شما به چیزی نگاه نمایند، با مکان نما به آن اشاره نمائید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۶:۱۹ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)