به کار گیری از utm در کمپین های تبلیغاتی
درحال حاضر به طور کاربری یک طراحی سایت اختصاصی کمپین تبلیغاتی ساخت میکنیم.
در بالا وارد وبسایت Anetwork گردید و یک اکانت کاربری برای خویش ساختوساز فرمائید. آنگاه وارد اکانت کاربری خویش گردید.
برای تصویب یک کمپین فرایند ذیل را طی فرمایید:
وارد کمپین های اینجانب گردید و آیتم ایجاد کرد کمپین را کلیک کنید
نوع کمپین خویش را تعیین فرمایید (مثلا کمپین متنی)
اسم کمپین خویش را گزینش نمایید
دارایی متبوع را براساس نیاز خویش گزینش نمایید
درین نصیب می قدرت میزان دارایی روزمره را معین کرد. واحد سنجش هزینه ای که روزمره صرف تبلیغات میشود
دراین بخش داده ها تبلیغات خویش را وارد فرمائید. در بخش پیوند، UTM cod خورد را قرار دهید
درین مرحله هدفمندی های مایحتاج خویش را تعیین فرمائید
در مرحله انتها پرداخت را جاری ساختن می دهید و کمپین شما آغاز به تبلیغ می نماید
نکاتی در رابطه ساختوساز utm
برای utm های خویش یک استاندارد نامگذاری در حیث بگیرید. چراکه ممکن میباشد پس از مدتی دارنده تعداد متعددی از این کدها باشید و در صورتیکه صحیح اسم گذاری نشوند سبب ساز سردرگمی میشوند و کوشش خویش را از دست میدهند.
همان گونه که معلوم میباشد یک UTM cod نشانی وقتگیر داراست و نمی خواهد شد آن را به راحتی در یک پست الکترونیک یا این که کانالهای اجتماعی برای یوزرها اکران داده خواهد شد و دیدنی به حیث نرسد. برای رفع این ایراد میتوانید پیوند را در پوسته یک متن قرار بدهید یا این که از خدمتهای مانند bit.ly یا این که Google URL shortener برای کوتاه کردن لینک و پیوندها به کار گیری نمائید.
کد UTM نسبت به حروف کوچک و تبارک حساس میباشد . از جمله پارامتر EMAIL با email تحت عنوان دو کمپین متعدد تلقی می شود.
برچسب: طراحی سایت اختصاصی،