مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

کارایی و طراحی در ساخت سایت

برای آنالیز یه وب سایت می بایست طراحی سایت اختصاصی از رایا پارس ترکیبی ahrefs از تجزیه و محاسبه مشاهده ای و گفتمان (ترجیحا از مشتریها) استعمال فرمائید. کوشش میتونه دربرگیرنده اجزای مختلفی باشه مثل مسیریابی قابل ادراک، امکان سرچ بوسیله کاربرها و یافت کردن داده ها ما یحتاج، درخواست برای اقدامهای بدیهی و خلا لینکهای حاد یا این که هر نوع محتوای نقص‌ دار.
میتونید به مشتریهای مستمر سایتتون یا این که کسایی که مایل به به کار گیری از سایتتون میباشند در ازای پاسخ دادن به سوالهای گفت‌و‌گو تخفیف بدید. برخی از جنبه های تجربیات کاربری به طور کامل ذوق ای اند البته با این وجود پرسیدنش میتونه براتون اثرگذار باشه. بیشتر کارایی نمایید از سوال های آری/نه به کار گیری فرمایید، زیرا تبدیل جوابهای تشریحی به داده های قابل به کار گیری فعالیت مشکلیه. برای مثال عوض این که بپرسید "به کارگیری از این وبسایت چه حسی به شما میده؟" میتونید بپرسید "از این تجارب بخصوص راضی بودید؟"
حتی میتونید کناره به کناره وب سایت رقباتونو هم محاسبه فرمایید و تفاوتهاشو با وب سایت خودتون پیدا نمائید. مدام تو بخش زیبایی پیاده سازی یکم نظرها ذوق ای میشه ولی هنگامی ایده ها مشتریهاتونو گردآوری فرمائید متوجه میشید که اکثریت طراحیتونو دوست داشتند یا این که خیر.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۰:۰۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)