مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

سایت اختصاصی چیست؟

مراد از وب سایت منحصر سایتی میباشد که به وسیله یک اپ‌نویس یا این که یک طراحی سایت اختصاصی ، منحصرا برای یک پیشنهاد‌دهنده خاص پباده سازی گردیده باشد. کمپانی‌ها از لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی مختلفی برای ساخت وب سایت به کار گیری می‌نمایند، گویش‌هایی مانند php، asp.net، جاوا اسکریپت و … .

در باب مضمون‌ وب سایت منحصربه‌فرد توضیح بیشتری مورد نیاز میباشد. گه گاه کمپانی‌ها مثال‌هایی از اشکال سایت پباده سازی می‌نمایند؛ برای مثال وبسایت فروشگاهی، وبسایت خبری، تارنما شرکتی و … . این تارنما‌ها را با به کارگیری از لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی پباده سازی می‌نمایند و کد تارنما‌ها فقط در چنگ کمپانی سازنده میباشد.

هم اکنون هنگامی یک مشتری برای پیشنهاد یک سایت فروشگاهی به آن ها مراجعه می‌نماید، به عبارتی مثال را در چنگ وی قرار می دهند و در شکل لزوم برخی از موردها را از قبیل رنگ و طرح گرافیکی و … تغییر و تحول می دهند. در‌این‌صورت کد وبسایت برای کمپانی منحصربه‌فرد میباشد خیر برای مشتری. یعنی هیچ کمپانی دیگری این کد را در مشت ندارد.

برخی از کمپانی‌ها نیز به عارضه ها گوناگون، مبادرت به پباده سازی یک سیستم رئیس محتوای منحصر به فرد می‌نمایند. یعنی به مکان به کار گیری از سیستم‌هایی مانند وردپرس سیستم رئیس محتوای خویش را پباده سازی می‌نمایند. این سیستم‌ها اما معمولی‌خیس از وردپرس میباشند و تجهیزات بزرگ آن را ندارند و به همین ادله مدل‌خیس و کاربردی‌خیس می باشند.

اکثری از تجهیزات مو جود در وردپرس برای بخش اعظمی از یوزرها سوای استعمال خواهد بود و cms منحصربه‌فرد این قسمت‌های مازاد را ندارند. یعنی در برخی از مورد ها تفاوت در بین وردپرس و تارنما منحصر شما تفاوت فی مابین سیستم مدیر محتوای منحصر یا این که همگانی میباشد.

در مفاد دیگر ساختار تارنما از در آغاز تا آخر، از کدها تا گرافیک و قالب، منحصربه‌فرد میباشد و برای یک مشتری خاص پباده سازی میشود. در خصوص مزایای تارنما منحصربه‌فرد می‌اقتدار به موردها تحت اشاره نمود:

فردی‌سازی بزرگ و کلان
قابلیت اضافه کردن خصوصیت‌های خاصی که در سیستم‌های فراهم‌ای مانند وردپرس نیست.
گرافیک مخصوص
و … .


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۶:۵۰ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده