مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

بودجه خزش یا همان (Crawl Budget) چیست و در حوزه سئو چه معنایی دارد؟

میزان دارایی خزش، دوران‌فرصت تخصیص طراحی سایت اختصاصی داده‌گردیده یا این که فرصت خزش، دسته کلمه ها و اصطلاحاتی می‌باشند که می‌اقتدار برای اصطلاح (Crawl Budget) در لحاظ گرفت. هر یک سری ادغام "دارایی خزش" شاید نامأنوس با معنی مهم باشد ولی با این درحال حاضر با اعتنا به قربت ذیل‌اللفظی در‌این یادداشت از آن به کار گیری می کنیم. ولی فارغ از اینکه ترجمه صحیح آن چه است، اذن دهید به واکاوی بیشتر این معنی جالب سئویی بپردازیم.

 

دارایی خزش چه می‌باشد؟
میزان دارایی خزش یا این که به عبارتی (Crawl Budget) اصطلاحی میباشد که مولود و زاییده صنعت های و اصول seo میباشد و اساسا بر تیم‌ای از مفاهیم و سیستم‌ها دلالت داراست که یک موتور کاوش برای تصمیم‌گیری در امر طرز خزش صفحه های از آنها به کار گیری می‌نماید.

هدف از خزش(Crawl) در یک موتور کاوش، پیمایش، پایش، چک و واکاوی صفحه های اینترنتی از سوی یک موتور کاوش میباشد؛ به‌نوعی تفتیش و آنالیز. اصولاً میزان دارایی خزش، معیار توجهی میباشد که موتور کاوش در ازای وبسایت شما دارااست.

یک موتور کاوش مانند گوگل، بدین خیال و خاطر که منابع نامحدودی ندارد و بایستی دارایی، وقت و تجهیزات خویش را میان میلیاردها وبسایت و سوژه تقسیم نماید، نیاز داراست از یک میزان برای انتخاب حد منابع تخصیص داده‎گردیده برای خزش تارنما‌ها و صفحه های متفاوت، به کار گیری نمائید؛ معیاری که با یک رویت کرد کلی به آن دارایی خزش می گوییم.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۰:۰۸ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)