مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

آینده تولید محتوای خودکار و ارتباط آن با افزایش ناگهانی تعداد آدرس (URL)

هرچند این قسمت به صورت بی واسطه در راستای طراحی سایت اختصاصی طرح مشاجره اخیر وجود ندارد البته ارتباط قربت با مباحث طرح‌گردیده در چارچوب این سوال داراست. به همین انگیزه بد وجود ندارد تا نگاهی به آینده این قسمت داشته باشیم. اکنون نیز تعداد متعددی از صفحه های با محتواهای اتومات و اتومات به دیده می خورند که هیچ مولف انسانی ساخت محتوا

را اعمال نداده میباشد.
بعضی از این صفحه های حقیقتاً هوشمندانه شغل می‌نمایند و با منفعت‌گیری از ورودی‌های دیتابیسی حاذق، بضاعت و توان ارائه داده ها درباره‌ی تولید ها فروشگاهی را دارا‌هستند. بعضی از آنها حتی پا را بالاتر گذارده‌اند و در برای مثالً ده فرم گوناگون ساخت محتوای هوشمند اعمال میدهند.

هرچند اینک این سیستم همت نیکی داشته و تصویر خیر از آینده رسم می‌نماید ولی حقیقت این میباشد که شباهت متعددی به بمب ساعتی دارا هستند. بمب‌های ساعتی که تا هنگام کاربردی بودن محتوا هیچ خطری ندارند البته به محض غیر کاربردی بودن محتوا و ساخت و ساز داده ها تکراری و بی‌نتیجه ها، منفجر می شوند.

نتیجه ها انفجار این بمب ساعتی بدون‌شک اسپم شناخته شدن وبسایت شما از سوی گوگل میباشد:

این سیستم‌ها نیز ممکن میباشد ایجاد نشانی (URL) بالایی داشته باشند و به صاحبان تارنما‌ها توهم فربگی وبسایت را بدهند ولی ناگهانی در دام گوگل می افتند. افتادن در دام گوگل با هزاران نشانی (URL) هرز و اسپم مترادف ندارد جز سقوط از تخت پادشاهی در برگه حاصل کاوش! پس درخصوص آینده این سیستم‌های اتومات ساخت‌و‌ساز محتوا می بایست با تمرکز بیشتری تصمیم گرفت.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۰:۰۸ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)