مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

سئو تکنیکال (سئو فنی) برای دیسکاور

زمانی حرف از ارتباطات فنی و کارایی خوب طراحی سایت اختصاصی در گوگل دیسکاور میشود، موردی تازه یا این که بی نظیر ای نیست. در ازای، تأکید دوباره روی حوزه هایی وجود داراست که برخی اوقات یا این که آنها‌را مبرهن تلقی می نمایند یا این که نسبت به آن بی ملاحظه می‌باشند.

سازش با گوشی
بخاطر اینکه گوگل دیسکاور صرفا روی تلفن همراه های هوشمند و تبلت ها در دسترس میباشد براین اساس سازگار بودن محتوای شما بر روی موبایل های هوشمند بسیار اصلی میباشد.
با اعتنا به تأکید تعدادی ساله گوگل روی سرچ موبایلی، مکان تعجب میباشد که هنوز تنی چند از تارنما ها سوای پباده سازی ریسپانسیو شغل می نمایند یا این که یک وبسایت موبایلی m-dot (اینترنت سایتی که تنها با گوشی سازگار بوده و در دامنه مجزایی جای‌دارد)!
برای اینکه در رقابت باقی بمانید و آرزو به کسب بازدید زیاد در گوگل دیسکاور داشته باشید، بایستی تجربه موبایلی بهتر همچون ورژن دسکتاپ داشته باشید و این یعنی مطمئن باشید که:

تجربه موبایلی که ساخت‌و‌ساز میکنید مملو‌از تبلیغات یا این که پاپ آپ های مزاحم وجود ندارد

هر تصویر یا این که دست اندرکاران بصری که در نوشته‌ی علمی قرار می دهید قابل دسترسی و تلاوت باشند در حالتی‌که اینگونه وجود ندارد، مطلقا کاری فرمایید که زمانی مخاطب روی تصویر شما کلیک می نماید گشوده گردیده و بتوان روی آن زوم کرد.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۳:۱۶ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)