مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

ویژگی های مربوط به اعداد با ممیز شناور

در ورژن 17 جاوا عملیات های مرتبط با اعداد طراحی سایت اختصاصی با ممیز شناور به طور مشقت بار گیرانه تری ایفا می گردند. این عمل سبب میشود تا معنای حقیقی و واقعی اعداد با ممیز شناور به گویش اپ نویسی جاوا بازگردد و ماشین مجازی لهجه نرم افزار نویسی جاوا معنای آن را قبل از معرفی موقعیت اعداد با ممیز شناور پیش فرض در دستکاری استاندارد جاوا 1.2 انطباق دهد. مقصود اساسی از ایفا این شغل راحتی بسط کتابخانه های بر اساس محاسبات عددی میباشد که برای مثال آنان می اقتدار java.lang.Math و java.lang.StrictMath اشاره نمود. بزرگترین علت برای تغییر و تحول اعداد ممیز شناور پیش فرض در گویش جاوا به سال 1990 میلادی گشوده می شود که در آن فرصت تعامل نامناسبی میان گویش نرم افزار نویسی اساسی جاوا و معناشناسی JVM و همچنین معماری پردازشگرهای پر اسم و رسم x86 چهره بخشید.


تطبیق معنایی اعداد ممیز شناور در همگی مورد ها
تطبیق معنایی اعداد ممیز شناور در همه مورد ها دربرگیرنده عملوندها و حاصل غیر معمول مستلزم راهبرد های مازاد است. انطباق حاصل در غیاب overflow یا این که underflow می‌تواند با هزینه کمتری صورت پذیرد و این حدودا به عبارتی چیزی میباشد که به وسیله معناشناسی اعداد ممیز شناور پیش فرض که در Java SE 1.2 معرفی شد اجرا میگردد. با این اکنون می بایست اعتنا داشته باشید که پلاگین های SSE2 که در Pentium 4 و پردازنده های بعدی که از سال 2001 ایجاد شدند عرضه شدند می‌توانند از عملیات های مرتبط با اعداد ممیز شناور JVM( ماشین مجازی جاوا) به طور به طور کامل بدون واسطه پشتیبانی نمایند.

از آنجایی که Intel و AMD از SSE2 و پلاگین های نسل بعدی پشتیبانی می نمایند قابلیت و امکان پشتیبانی بی نقص از این اعداد آماده می‌شود. به این ترتیب دیگر نیازی به پشتیبانی معنایی از اعداد ممیز شناور پیش فرض که با عملیات های دشوار گیرانه اعداد ممیز شناور در جاوا تفاوت دارا هستند وجود ندارد.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۸:۵۵ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)