مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

دانلود پیش نمایش 5 نسخه 6 دات نت

پیش اکران 5 این ورژن از دات نت طراحی سایت اختصاصی مایکروسافت که در تاریخ 17 ژوئن منتشر شد اینک از روش وب سایت dotnet.microsoft.com قابل دانلود میباشد. از حیث گستردگی و مشخصات احتمالا مایکروسافت گران قدر ترین پیش اکران را به یوزرها و گسترش دهندگان ارائه داده میباشد. قابلیت و امکان های پر رنگ ای در‌این پیش اکران آمده میباشد که پیرو بعضا از مهم‌ترین آن‌ها‌را به شما معرفی خوا هیم کرد.


امکان ها و خصوصیت های اصلی این ورژن از دات نت مایکروسافت
- SDK workloads بخشی از منظره یک دست سازی دات نت میباشد که از نرم افزار های بیشتری مانند نرم افزار های تلفن همراه و WebAssembly پشتیبانی می نماید سوای این که وسعت پوشه SDK را ارتقاء دهد. این خصوصیت به روزرسانی گردیده تا لیست بروزرسانی های گوناگون را به گسترش دهندگان اکران دهد و علاوه بر این در لیست اکران داده گردیده به گسترش دهندگان گفته می گردد که کدام یک از workload ها نصب شد‌ه‌است. علاوه بر این خصوصیت به روزرسانی workload ورژن 6 دات نت مایکروسافت برای به روزرسانی همه workload های نصب گردیده گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد تا آن‌ها‌را به جدیدترین ورژن منتشر گردیده به روزرسانی نماید. همت آن شباهت بسیار متعددی به مدیر کننده پکیج ها داراست و در پیش اکران 4 از ورژن 6 دات نت معرفی گردیده بود.

- ابزارهای اعتبارسنجی پکیج ها بسط دهندگان کتابخانه NuGet را توانمند می‌سازند تا اعتبار و سازش پکیج ها را کاملا نظارت نمایند.

- محاسبه کننده های بیشتری برای پلتفرم کامپایلر Roslyn قرار داده گردیده‌است.

- نگهدارنده های فردی سازی گردیده بیشتری برای ارزیابی کننده های سازش پلتفرم در SDK فعال سازی گردیده اند.

- برای فرم هایی که در ویندوز به کار گیری می گردند میتوان یک فونت پیش فرض را برای مجموع نرم افزار تهیه کرد.

- API های پلاگین بهبود داده گردیده اند.

- فشرده سازی WebSocket برای کتابخانه ها مقدار داده جابجایی داده گردیده در سطح کانال را به معیار متعددی کاهش میدهد.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۷:۳۸ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)