مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

دستیابی به دوران بلوغ agile و devops آسان نیست

در گزارشات devops آمده میباشد که در سال 2010 طراحی سایت اختصاصی صرفا ده درصد از سازمان ها، حالت کافی برای داشتن شغل های سنگین بر اساس devops بودند. در گزارشات سال 2021 این معیار به 18 درصد رسیده میباشد. نکته حائض اهمیت این میباشد که‌این سازمان ها میتوانند مبتنی بر تقاضا ساکن شوند و اکثری از آن ها برای ساخت‌و‌ساز تغییرات به کمتر از یک ساعت مجال نیاز دارا‌هستند. در کمتر از یک ساعت، آن ها می‌توانند پرورش بسیار متعددی داشته باشند و نرخ باخت خویش را به کمتر از 5 درصد کاهش دهند.

این درصد اشتباه احتمالا برای اکثری از سازمان ها می‌تواند ایده آل باشد البته شاید برای شما جذاب باشد که بدانید بیش تر از 78 درصد از سازمان ها پیشرفت های قابل توجهی در KPI را از خویش نشانه داده اند.


نکاتی درباره‌ی بلوغ این متدولوژی ها
در گزارشات agile و devops آمده میباشد که 80 درصد از جواب دهندگان اصول اول agile را رعایت می نمایند البته، بیش تر از یک سوم از کمپانی کنندگان اعلام کرده اند که از طریق های تقریب زدن، انتخاب صاحبان محصول ها مخصوص، طرح ریزی نشر و طرح ریزی برای نقشه خط مش استعمال نمی‌کنند. جواب دهندگان بیشتراز 20 پلتفرم بر طبق agile ، 10 پلتفرم متعدد agile برای مقیاس پذیری آن و بیشتراز 20 ابزار طرح ریزی و ارائه را معین کرده اند که فعلا از آن ها به کارگیری می نمایند.

این مورد نماد می‌دهد که جواب مشخصی برای این پرسش که چه معیارهایی را چهت نیل به بلوغ agile و devops بایستی آیتم غرض قرار بخشید، از کدام نحوه ها استفاده نمود یا این که چه ابزارهای استانداردسازی را آیتم به کار گیری قرار اعطا کرد، نیست. هدف ها تجاری هر کمپانی، فرهنگ وتمدن و هدف ها راهبردی آن به استراتژی های متعدد چهت نیل به بلوغ agile و devops امداد می نمایند.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۴:۵۹ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)