مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

نسخه 13 انگولار

در ورژن 13 انگولار تغییراتی برای router توصیه گردیده طراحی سایت اختصاصی است که میتواند برای حل کردن برخی از خطاها بسیار کاربردی و موثر باشد. در صورتیکه serializer اختصاصی URL پیش فرض تمامی چیز را به طور بی واسطه حذف می نماید که به عنوان مثال آنان می شود به آرم پرسش در پارامترهای کوئری مدنظر اشاره نمود فیض ممکن میباشد به عوارض گوناگون خطا خواهد شد و در سود مشکلاتی را به وجود آورد. تغییراتی که در روتر تاسیس شده است تا حد متعددی از بروز این خطاها و اشتباهات دوری می نماید.

معمولا نشر ورژن های نو کادر ورک انگولار هر 6 ماه یک توشه شکل می‌گیرد و به همین انگیزه نیز ورژن 13 در ماه نوامبر منتشر شود. دقت داشته باشید که ورژن پیشین یعنی ورژن 12 این قاب ورک نیز در تاریخ 12 مه منتشر گردیده بود.


تغییراتی درین ورژن از انگولار
تغییرات پیشنهادی که برای ورژن 13 انگولار سفارش داده گردیده اند مشتمل بر موردها ذیل می‌باشند:

- برای کامپایلر cli راهکاری برای استعمال از رزولوشن مطلوب context برای ماژول های صحیح ارائه گردیده‌است که برای وارد کردن import ها در فولدر های d.ts می‌تواند بسیار اثر گذار و کاربردی باشد.

- علاوه بر این برای کامپایلر cli تجزیه و چک ما یحتاج برای ساخت‌و‌ساز پلاگین های مازاد در پوشه هایی که کردار این قاب ورک را دارا نیستند حذف گردیده است. در ساختار رو به بالا کامپایلر همت می نماید تا تا مکان ممکن از نظارت اطلاعات به طور دوباره استعمال نماید و از داده هایی که در کامپایل های قبل مستعمل اند بیشترین استعمال را چیره شود، این شغل منجر میگردد تا از آنالیز کردن دوباره بوسیله سیستم پرهیز خواهد شد.

- برای سورس پوشه هایی که دارنده اخلاق و رفتار انگولار نیستند هیچ ارزیابی داده ای ذخیره نمیشود همین استدلال نیز سبب ساز میشود تا این سورس پوشه ها در هر توشه مراحل تشکیل داد یک توشه تجزیه و محاسبه اطلاعات را ایفا دهند حتی در صورتی چیزی در اطلاعات تغییر و تحول نکرده باشد. خصوصیت تازه اضافه گردیده به ورژن 13 انگولار از به وجود وارد شدن اینگونه مشکلاتی دوری می نماید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۴:۳۶ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)