مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

پست های تبلیغاتی

خیلی ریلکس با یک اکانت ریاضی طراحی سایت اختصاصی میشود این مساله را فهمید. در شرایطی‌که برای بدست آوردن نرخ تبدیل 100 تا 200 بازدید کننده بیشتراز 20 ساعت از وقت خویش را صرف میکنید و همینطور یک ساعت از وقت شما نیز هزینه ای 100 دلاری داشته باشد، هزینه کلی جذب این ترافیک 2000 دلار میباشد.

 

البته تصور کنید که یک پلتفرم دارید که همین ترافیک و همین نتیجه ها شبیه را صرفا با 1000 دلار به شما عرضه می نماید. نقص‌ حقیقی وواقعی بازار پست های تبلیغاتی این میباشد که کلا این پست ها بغرنج می باشند و می بایست خیلی وقت بگذارید تا از ارزش ها سرد در بیاورید و همینطور با وب لاگ های مختلفی که پست های تبلیغاتی را منتشر می نمایند نیز در تماس باشید.در اینجا تارنما هایی مانند Prnews.io به شما یاری خواهند کرد.Prnews.io از پیش همگی مورد های ممکن برای گزینش را گردآوری کرده و حتی این داده ها را با اضافه کردن شماره ترافیک سازماندهی نیز نموده است:

سازماندهی ترافیک سایت بر طبق شماره ترافیک در وبسایت Prnews.io
نکته حائض اهمیت دیگر راجع به Prnews.io این میباشد که‌این سایت از مجموع خرید و فروش ها و انتقالات سرگرم درین پروسه به نیکی نگهداری می نماید. فقط کاری که بایستی ایفا دهید این میباشد که محتوای خیر ساخت و ساز فرمایید و آنگاه بنشینید و در انتظار فیض ی بهتر بمانید. حتی با افزایش محتوا نیز میتوانید فیض ی خیر و خوبی بگیرید.

همان گونه که معطل نشر محتوا میباشید، میتوانید هنگامی را صرف شبکه های دیگر برای تبلیغ محتوای خویش نمایید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۶:۵۵ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)