مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

آموزش قرار دادن عکس در گوگل ارث

پیرو این مراحل را طی 5 قدم توضیح می‌دهیم.

قدم نخستین
در بالا برای آپلود عکس در فضای گوگل ارث طراحی سایت اختصاصی بایستی در وبسایت www.panoramio.comیک حساب کاربری ساخت و ساز فرمایید. این وبسایت از جیمیل نیز حمایت می‌نماید در سود به راحتی میتوانید بر روی آیتم sign in کلیک فرمایید و با اکانت جیمیل خویش وارد گردید.

قدم دوم
پس از ورود به تارنما بایستی درپی لینک و پیوند آپلود باشید تا بتوانید با کلیک بر آن عکس متبوع خویش را آپلود فرمایید. بعداز این که آیتم‌ی آپلود را مشاهده کردید بر روی آن کلیک نمایید تا پنجره‌ی جدیدی به روی شما گشوده خواهد شد. هم اکنون از نصیب Browse تصویرهای متبوع خویش را به صورت آحاد در کامپیوتر خویش پیدا نمایید و در غایت دکمه‌ی آپلود را بزنید. پاره ای شکیبایی فرمائید تا کل پوشه‌ها به صورت بی نقص لود شوند. حالا می بایست در پنجره‌ای که در پاسخ آپلود شما گشوده میگردد یک تیتر برای تصویر خویش تعیین فرمایید و آنگاه آن را Save کنید. تا این جا عکس‌های شما در حساب این وبسایت قرار گرفته میباشد.

 

 

قدم سوم
مرحله‌ی آجل این میباشد که تصویر متبوع خویش را به فضای گوگل ارث منتقل نمائید. برای این شغل شما به خصوصیات جغرافیایی محل متبوع خویش نیاز دارید در فیض به وبسایت گوگل ارث بروید و محل متبوع خویش را پیدا فرمائید. برای این که جای یابی ظریف‌تری داشته باشید می توانید از ابزار Add Place Mark استعمال فرمایید چنانچه این مورد را مشاهده نمی کنید کافی میباشد که در منوی Add یا این که از نوار ابزار گوگل ارث درپی این مورد بگردید. هنگامی جای ظریف خویش را مشخص و معلوم کردید می بایست بر روی آن کلیک نمایید تا در بخش Latitude و Longitude ارتفاع و پهنا جغرافیایی نشانه داده گردد. این دو مقدار را یادداشت کنید.

قدم چهارم
درحال حاضر مجددا بایستی به وب سایت Panoramio بروید و بر لینک و پیوند جانور بر تصویر آپلود گردیده در وب سایت کلیک نمایید تا گشوده گردد و سپس آیتم‌ی Map This Photo را تعیین فرمائید. در‌این بخش برای شما پنجره‌ای گشوده می‌گردد که در آن می بایست مختصاتی را که یادداشت کرده‌اید در نصیب City or Place وارد فرمایید. شما هم می توانید این مقدار را به صورت دستی وارد فرمایید و هم میتوانید مستقیما از گوگل ارث اسکن و پیست نمایید. تنها به خاطر داشته باشید که عدد Longitude را وارد نمائید و سپس یک space بزنید و بعد عدد Latitude وارد فرمایید. در انتها نیز مورد‌ی Search را بزنید.

قدم پایان
قدم انتها قرار دادن عکس در گوگل ارث این میباشد که پس از زدن دکمه‌ی Search تارنما محل تصویر و خویش تصویر را به اکران می گذارد که شما می بایست با کلیک بر آیتم‌ی Save Position عمل خویش را به اتمام برسانید. اما در‌صورتی‌که بخواهید مشخصاتی را مجددا وارد فرمایید و یا این که تغییر تحول دهید نباید گزینش مورد‌ی Save را فراموش فرمائید.

ممکن میباشد که 20 تا 30 روز ارتفاع بکشد تا گوگل ارث عکس‌های شما‌را پذیرش و وارد نقشه‌ی خویش نماید. بعداز پذیرش افرادی که در هم اکنون رسیدگی گوگل ارث می باشند از هر کجای عالم می توانند با شما بیشتر آشنا بشوند.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۸:۰۸ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)