10 مهارت مقاله نویسی که هر بازاریاب محتوا به آن نیاز دارد
بخش اعظمی از دستیابی و شغل های غالب مانند طراحی سایت اختصاصی کمپانیهای رسانه ای، برای جاری ساختن شغل های خویش میپندارند. شما هم برای جاری ساختن شغل های خویش متفکر باشید. 10 مهارت نوشتهی علمی نویسی ارائه گردیده دراین نوشته ی علمی قادر است بازاریابی محتوای فعلی شمارا بهبود ببخشد. چارچوب کمپین بازاریابی محتوا یک غرض اساسی دارااست: ارائه محتوای جالب و گرانبها. مشتریان احتمالی و بالقوه شما می بایست بدانند که شما تحت عنوان یک مارک وجود دارید و بایستی به مشتریان فعلی خویش یادآوری نمائید که شما هنوز عمل میکنید.
موردها پایین بایستی برای ساخت و ساز چارچوب بازاریابی محتوا در لحاظ گرفته شوند:
نوع رسانه های آیتم به کارگیری: مانند وب لاگها، رسانه های اجتماعی یا این که ویدیو.
جزئیات بیشتر: مانند طرز ذکر در بلاگها و پستهای رسانه های اجتماعی.
نوع رنگهای آیتم استعمال در محتوا: تا به صورت خل وچل اعتنا استفاده کننده را جلب نمایید.
فرصت ساخت و ساز محتوا، اکثر تاکسیهای بازاریابی دیجیتال درپی گروهی از تولیدکنندگان محتوا (برای مثال، اسکن رایترها، وب لاگ نویسان یا این که خالقان محتوا) میباشند. بهتدریج یک تاکسی بازاریابی یا این که یک بیزنس درپی یک میباشد. این فرمان یک غفلت گران قدر میباشد.
نوشته ی علمی نویسان حرفه ای و زبده دارنده یکسری مهارتها میباشند که میتوانند قیمت یک کمپین بازاریابی محتوا را 10 موازی ارتقا دهند. این مهارتها دربرگیرنده تایپ کردن صحیح، استراتژی و سازماندهی کلیه نصیبهای متن میباشد.
برچسب: طراحی سایت اختصاصی،