مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

پرسش و پاسخ را به نمایه کسب و کار من در گوگل بیزینس اضافه کنید.

در حالتی‌که سوال های متداولی درباره ی طراحی سایت اختصاصی تجارت شما وجود داراست ، سوال و جواب گوگل My Business یک منبع فوق العاده و معدود به کارگیری برای لود و جواب دادن بدین سوالهای از طرف تجارت شما میباشد.
گوگل My Business از لحاظ فنی به هرکسی که دارنده اکانت Gmail میباشد اذن می‌دهد تا بتواند سوالاتی درباره یک تجارت در گوگل برای بیزنس اینجانب بپرسد و به آن جواب دهد. بدین ترتیب ، هیچ چیز بازدارنده از این نمی‌شود که خودتان یا این که از طرف پرسنل خویش سوال ها خویش را اضافه کرده و بعد از آن مستقیما بدین سوال ها جواب دهید.

آنگاه می‌توانید به‌این سوال های "رای مثبت" دهید. با 3 رای مثبت از 3 استفاده کننده متفاوت Gmail ، سوال ها در جلوی نمایه گوگل برای مشاغل اینجانب پین می گردد. این یک خط مش خوب برای جلو افتادن در گفتمان و در اختیار گرفتن حضور اسم تجاری خویش در گوگل برای بیزنس اینجانب میباشد.

در ذیل مثال ای از ظواهر این زمینه به طور به طور کامل نرمال نقل شده میباشد:

سوال های و جواب های تجارت مرا در گوگل کاوش نمائید

Noah Learner و اشخاص تاکسی Automations و Two Octobers به تازگی یک پلاگین بدون‌پول گوگل Sheets به اسم Postamatic ساخت و ساز کرده اند که به شما قابلیت میدهد این سوال های و جواب ها را در مقیاس پهناور در جای های متفاوت GMB ارسال فرمایید.

 

در‌حالتی که ده ها یا این که بیشتر نمایه گوگل برای مشاغل را در جای های متعدد رئیس می‌کنید ، میتوانید در وقت خویش صرفه جویی نمائید. (Postamatic همت مشابهی برای گوگل Posts و Reviews نیز داراست).


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۹:۴۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)