مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

تاثیر محتوای تکراری بر سئو سایت

محتوای مخصوص و نو برای گوگل از مداقه ویژه ای طراحی سایت اختصاصی برخوردار‌است و محتوای تکراری و نسخه برداری گردیده، از نگاه گوگل بی بها و فاقد عنایت میباشد و نقش موثری در seo وب سایت اجرا نمی نماید. گوگل، هنگامی علیه سایتی که محتوای تکراری ساخت نموده است، مبادرت می نماید که آن وب سایت با غرض فریبکاری و دست بردن در حاصل کاوش، مبادرت به تکرار محتوا نموده باشد. در‌صورتی‌که گوگل متوجه گردد یک تارنما قصد فریب اورا دارااست، آن تارنما را در لیست سیاه قرار می‌دهد و از نتیجه ها کاوش حذف می نماید. این فعالیت سبب از دربین رفتن کل اقداماتی که در راستای بهبود seo وب سایت صورت گرفته میباشد، می‌شود. استعمال از محتوای تکراری موجب سردرگمی موتور جستجوی گوگل و ربات های کاوش گر می‌گردد. به همین عامل، اعتبار وب سایت ذکر شده نزد یوزرها اینترنتی کاهش می‌یابد و مرتبه دامنه تارنما نیز افت می نماید. وجود محتوای تکراری در تارنما مخالف با قانون ها بهینه سازی میباشد و همانگونه که پیش‌خیس نیز اشاره شد، سبب ساز افت مرتبه وب سایت میشود. داشتن محتوای غیرتکراری و کیفیت خوب یکی موردها اساسی برای seo از نظر گوگل میباشد.

کدام کاغذ بایستی مرتبه بگیرد؟

در‌حالتی که خزنده‌های گوگل صفحه های متعدد با محتوایی همسان ببینند نمی‌دانند که کدام یک از صفحه ها یکسان را می بایست تحت عنوان سود کاوش علامت دهند. سود این شود که جایگاه در میان صفحه ها مختلف تقسیم گردد یا این که گوگل شیت‌ای را در نتیجه ها کاوش اکران می دهد که برای استراتژی سئوی شما مخرب باشد (متبوع شما نباشد).

امتیاز بک لینک و پیوند‌ ها دربین صفحه های متعدد شبیه پخش می‌ گردد

موضوع صرفا به همین‌جا ختم نمی شود. محتوای تکراری در ارتباط با بک لینک و پیوند‌ها نیز مورد‌ساز می شود. هنگامی وبسایت‌های دیگر بخواهند به محتوای وب سایت شما بک پیوند بدهند، نمی‌دانند کدام URL اساسی میباشد. بنابراین جای اینکه امتیاز بک پیوند‌ها تمامی به یک URL خاص رسد و سکو آن کاغذ را بالا پیروزشود، در میان نشانی‌های گوناگون پخش گردد.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۴۳ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)