مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

تأثیر الگوریتم رنک برین (RankBrain) بر سئو سایت

الگوریتم رنک برین به ما علامت اعطا کرد عالی میباشد طراحی سایت اختصاصی وقت و انرژی خویش را صرف سکو به چنگ آوردن برای یک عبارت تازه و ناشناخته برای گوگل – که کسی هم آن را کاوش نمی‌نماید – نکنیم؛ زیرا خیر صرفا تعداد کسانی که آن را کاوش می‌نمایند معدود میباشد، بلکه حتی هدف ها اشخاص از جستجوی آن ممکن میباشد گوناگون باشد.

از سوی دیگر، گوگل با استفاده الگوریتم رنک برین دائماً در هم اکنون خوب کردن حاصل میباشد؛ به این ترتیب باصرفه‌سازی برای این الگوریتم مثل آرم تصاحب کردن یک مقصود در درحال حاضر تکان میباشد. بایستی شما هم دائماً خودتان و مطالب سایتتان را به‌روز نگهدارید تا چیره به دستیابی مرتبه‌های رفیعتر گردید.

ضمن این، با وجود الگوریتم رنک برین گوگل، صفحه ها ایندکس گردیده، برای هر عبارت کاوش در ترتیب متفاوتی قرار میگیرند؛ به عبارت دیگر گوگل صفحه ها اینترنت را برای هر عبارت کاوش یک توشه درجه بندی می‌نماید. به این ترتیب ممکن میباشد هنگامی مخاطب عبارت «الگوریتم‌های گوگل» را سرچ می‌نماید، این شیت در درجه ۲۵ قرار بگیرد؛ ولی هنگامی عبارت «الگوریتم رنک برین گوگل» سرچ خواهد شد سکو بهتری داشته باشد.

گردآوری بندی
گوگل همواره بر جلب رضایت یوزرها تأکید داشته و دقیقاً برای رضایت خیال یوزرها میباشد که مرتباً الگوریتم‌هایی زیرا الگوریتم رنک برین ساخت‌و‌ساز می‌نماید. در واقع وظیفه تمامی الگوریتم‌ها تاکنون، ارائه شایسته ترین و مرتبط‌ترین نتیجه ها با عبارت کاوش گردیده بوده میباشد و رنک برین توانسته در این مورد غوغایی برپا نماید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۴۲ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)