مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

رتبه دهی به سایت برای کلمات کلیدی نا مرتبط

مرتبه گیری یک وب سایت برای عبارات نامربوط طراحی سایت اختصاصی می‌تواند حیات یک وبسایت را به خطر بیاندازد. در بهینه سازی منفی خلال جاری ساختن اینکار مبنی بر واژه و کلمه های ترند گردیده از کلمه و واژه های غیر اخلاقی نیز برای اینکار استعمال میشود.براین اساس در دامنه ای که دربردارنده مطالب غیر اخلاقی میباشد به وب سایت رقبا پیوند ساخت‌و‌ساز کرده و موجب رابطه در میان وبسایت رقبا و محتوای غیر اخلاقی می گردند. این نحوه می تواند به حذف بی نقص تارنما رقبا از نتیجه ها کاوش بیانجامد.

خرید دامنه منقضی گردیده
برای صدمات بیشتر به وبسایت های حریف می قدرت دامنه ای مرتبط را خریداری کرد و از آن برای ساخت و ساز پیوند مخرب برای رقبا به کار گرفت.

دامنه هایی که جدیدا منقضی گردیده اند هنوز در گوگل دارنده سکو می باشند. بکارگیری این دامنه ها برای ساخت بکلینک اسپم به رقبا قادر است مخرب خیس از بکلینک های ساخت گردیده در وب سایت های فاقد جایگاه در گوگل باشد.

فروش تک تک صفحه ها وب سایت که دارنده مرتبه میباشند
درین طرز آغاز ورقه ای از یک دامنه را به مرتبه نخستین گوگل میرسانیم و آن‌گاه آن را به لینکدانی اسپم برای وب سایت حریف تبدیل میکنیم.

بالابودن سکو وبسایت در صدر و تغییر و تحول ناگهانی محتوای ورقه موجب تخریب بالا در بهینه سازی تارنما غرض گردد.

فروش بکلینک بصورت پنهان
در‌این طریق وبسایت زردرنگ و بی محتوا تولید گردیده و بکلینک به حریف به طور نهفته اعمال می‌شود. این قبیل بکلینک ها عموما با لود صفحه های و یا این که کلیک روی قسمتی از تارنما بصورت پاپ آپ گشوده گردیده و صفحاتی از تارنما حریف را به اکران میگذارند.غرض این شیوه این میباشد که استفاده کننده صفحه ها پاپ آپ رقبا را بسرعت بسته و بعداز سپری شد مجال این فعالیت یوزرها موجب می گردد که از موتور های کاوش این پیوند ها را کشف و به تارنما حریف نمره منفی بابت خرید بکلینک بدهند.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۶:۳۳ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)