مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

سایت خود را برای موبایل بهینه سازی کنید

پباده سازی و سئو وب سایت برای گوشی همواره ایده خیر طراحی سایت اختصاصی میباشد چون که دو-سوم یوزرها موبایل های هوشمند برای دسترسی به وب از تلفن همراه های خویش سود می‌گیرند.

این داده های عددی برای مالکان مغازه های اینترنتی حیاتی میباشد و با اعتنا به گسترش مخاطبان تلفن همراه های هوشمند بایستی تارنما خویش را برای این مجموعه از مخاطبان seo نمایند.

یکی‌از نکاتی که بایستی به خیال داشته باشید این میباشد که ورژن موبایلی وبسایت ابدا نباید از ورژن پایین اینترنت کندتر لود خواهد شد.

این به آن شکل میباشد که برای seo وبسایت برای تلفن همراه فقط نمی قدرت به چندین کد برای تغییر تحول ظواهر وب سایت برای اکران درست در گوشی، اعتماد کرد. بلکه بایستی به‌این اعتنا داشت که یوزرها موبایلی در پهنا 2 ثانیه برای ماندن و یا این که رفتن از وبسایت شما تصمیم گیری می نمایند.

نکته: هنگام آزمایش سرعت وب سایت، سرعت بار گذاری ورژن دسکتاپ و گوشی را رسیدگی فرمایید.

نکته: طراحی وب به طور AMP صرفا نحوه طراحی وب سایت برای گوشی میباشد که سرعت بار گذاری صفحه ها را سئو می نماید. البته تمامی بهینه سازی کاران موافق استعمال از آن نیستند. معارضان این طریق بر این باورند که کدهای وب سایت را بایستی تا مکان ممکن برای سریعترین مجال بار گذاری سئو کرد و برای اکران تارنما در موبایل های تلفن از طریق پباده سازی ریسپانسیو فایده گرفت. با اعتنا به آمریکایی بودن سرورهایAMP و تحریم های جمهوری اسلامی ایران، این گفته میتواند قابل اندیشه باشد.

چه طور می قدرت سرعت بار گذاری صفحه های تارنما را محاسبه کرد؟
ارزیابی کردن سرعت وبسایت را می قدرت به وسیله ابزارهای بدون‌پول آنلاین مانند Page Speed Online که به وسیله گوگل ارائه شد‌ه‌است اجرا اعطا کرد. تارنما ها و پلاگین های فراوان دیگری نیز برای بررسی کردن سرعت وب سایت وجود دارا‌هستند.

ابزار Page Speed Online به شما صفحاتی را که کندتر از معمول لود می گردند را نماد داده و پیشنهاداتی برای ارتقاء سرعت صفحه های ارائه می‌دهد.

وب سایت GTMetrix یک کدام از دیگر از مشهورترین وبسایت ها برای سنجش سرعت بار گذاری صفحه های و اکران طریق اصلاح آن میباشد. این وب سایت قدرت پژوهش بیشتر موادسازنده بهینه سازی داخلی را داراست.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۹:۱۲ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)