مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

چگونه طراحی سایت اختصاصی داشته باشیم؟

در این مقاله در مورد طراحی سایت اختصاصی صحبت میکنیم.

.رابط نرم افزار نویسی قابل انعطاف افزاری

کانال ها و رسانه های اجتماعی APIsهایی را ارائه می‌دهند که به یوزرها اذن می‌دهند با اینترنت سایتها ترکیب شوند. وردپرس دارنده APIs های بسیار متعددی میباشد که به شما یاری دهد تا منابع دیگر را سایت خودتان ترکیب فرمائید.

به صورت نمونه برای داشتن مجله بر روی اینترنت سایتتان مسلما بایستی api مرتبط با آن را اخذ کرده و از افزونه متبوع به کارگیری نمائید.

۱۴.پشتیبانی دایم وردپرس

دسته اشخاصی که وردپرس عمل می باشند بسیار زیاد می‌باشند و اشخاصی داوطلب و تعدای تکنسین هایی می باشند که به صورت بدون پول مشورت کردن می‌دهند،شما می‌توانید به طور آنلاین و فارغ از معطلی نقص‌ خویش را رفع فرمائید.

۱۵.همت بالای وردپرس

خوب میباشد بدانید که وردپرس با اعتنا به عملکرد و امکان های متعددی،به شما این اذن را می دهد که در صرف دوران بسیار کوتاه در شکل داشتن محتوای تصویری و متنی مطلوب تارنما خویش را پباده سازی نمائید،که‌این امکان را در قابل انعطاف افزارهای دیگر به نادر می‌بینید.

امنیت در ساخت سایت با وردپرس

۱۶.امنیت بالای وردپرس

یکی‌از نکاتی که می بایست در ساخت سایت به آن دقت فرمایید امنیت اینترنت سایتتان میباشد،شما با ساخت وب سایت وردپرسی و رعایتی شرایطی که وردپرس برای امنیت سایت گزینش شما می‌توانید یکوب تارنما امن داشته باشید و از هکر ها در امان باشید.

۱۷.امکان داد و ستد آنلاین

تارنما وردپرسی شما به راحتی می تواند با نصب پلاگین woocammerce به دکان تبدیل خواهد شد و شما به راحتی بتوانید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و تولید ها خویش را برای فروش به اکران بگذارید.

۱۸.به کارگیری از شورت کد ها

وردپرس به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که به مکان به کارگیری از کدهای html زمان بر از شورت کدها به کار گیری فرمائید و آن‌ها‌را در هر بخش از تارنما قرار دهید.

۱۹.ابزار رئیس پروژه

یک خصوصیت خوب وردپرس این میباشد که به شما این قابلیت را می‌دهد تا پروژه ها،فولدر های خویش را مدیر نمایید ،برای آنان زمانبدی تعریف‌و‌تمجید نمائید و روز‌نگار تمجید فرمائید که پلاگین هایی در این مورد نیز وجود دارااست که به یاری شما برای این عمل می‌آیند.

۲۰.ایجاد کرد انجمن در تارنما

یکی خصوصیت هایی که می‌توانی به تارنما وردپرسی خویش اضافه نمایید ساخت‌و‌ساز انجمن در وبسایت میباشد که برای این عمل نیز وردپرس افزونه های مختلفی ازجمله: bbpress,CM Answers,Anspress و….

با وجود اینگونه خصوصیت هایی قطعا وردپرس یکی‌از شایسته ترین پلت فرم ها برای طراحی وب سایت به حساب می‌آید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۳:۵۰ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)