مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

انواع طراحی سایت

در نصیب قبلی با معنی Frontend (فرانت‌اند) و Backend (بک‌اند) تارنما آشنا شدیم. فعلا به نظارت اشکال طراحی سایت اختصاصی می پردازیم.

وب سایت‌ها به دو گروه کلی ایستاتیک (Static Website) و دینامیک (Dynamic Website) تقسیم می گردند.

در وب سایت‌های ایستاتیک یا این که ایستا: صرفا بخش فرانت‌اند جاری ساختن میگردد، یعنی مطالب و محتویات وبسایت صرفا یک توشه توده‌آوری گردیده و هر مورد از صفحه ها وب سایت، غیروابسته پباده سازی و لود می شوند. در‌این تارنما‌ها هرگونه تغییر‌و تحول می بایست بوسیله طراح و متخصص تارنما صورت پذیرد. از این سبک معمولا برای طراحی وب‌های معرفی (که تا بازه زمانی‌ها محتوای آن تغییر تحول نمی‌نماید) استعمال می‌گردد.
تارنما دینامیک یا این که پویا: در پباده سازی این وب سایت‌ها هر دو قسمت فرانت‌اند و بک‌اند اپ‌نویسی می شوند. تارنما‌های پویا نیاز به تغییر‌و تحول مداوم محتوا دارا‌هستند و باتوجه به کاربرد وب سایت، پباده سازی گردیده و گسترش پیدا می‌نمایند. در وبسایت‌های داینامیک اپ‌نویس بک‌اند، وظیفه پویا‌سازی اینترنت‌تارنما را بر عهده داراست و بایستی اسکریپتی را پباده سازی نماید که وب سایت به‌طور بدون نقص پویا باشد.

البته آنچه به دنبال به آن میپردازیم، محاسبه این زمینه میباشد که به‌طور کلی « طراحی وب سایت‌ به چه دردی می خورد و غرض از پباده سازی آن چه قادر است باشد؟»

در دنیای امروز نسبتاً برای هر غرض، یک وب سایت پباده سازی میشود تا به‌تیتر مقر اگاهی‌رسانی‌، فروش و… گزینه به کار گیری قرار گیرد. پیروز‌ترین این وبسایت‌ها آن‌هایی میباشند که اصول پباده سازی و با صرفه‌سازی تارنما را به‌صدق رعایت کرده‌اند تا محتوا را به مخاطبان خویش اکران دهند. پباده سازی و ایجاد کرد یک اینترنت‌وب سایت کارآمد و برنده، این قابلیت را آماده می‌نماید که در کمترین فرصت، جدیدترین تولیدها به‌همدم خصوصیات بی نقص آن‌، در چنگ مخاطبان قرار گیرد، این قضیه، رویش مشتریان و ارتقاء فایده کار اقتصادی را در پی خواهد داشت.
برای طراحی وب سایت از کجا آغاز کنیم؟


مهم ترین استدلال در تبدیل شدن به یک طراح وبسایت رشته‌ای، آموزش مفاهیم نخستین و آن‌گاه کسب تجربه میباشد. شایسته ترین مرجع در موضوع یادگیری طراحی سایت، می تواند فراگیری‌های پروژه محور در مسئله طراحی سایت باشد. با ایفا پروژه‌های متعدد حین فراگیری، می توانید تجربه‌ نخستین در مسئله توسعه و گسترش و آنلاین کردن یک وبسایت را به‌دست آورید. درپی به‌شکل گام به گام توضیح میدهیم که برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت رشته‌ای چه مراحلی را بایستی طی نمائید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۳:۲۱ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده