مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

طراح سایت اختصاصی به همراه مزایا و معایب

برای اگاهی از
• مزیت‌ها و معایب به کارگیری از طراحی سایت اختصاصی
• مزایای به کار گیری از قالب‌ مهیا برای ساخت وب سایت چه می باشد؟
• تشکیل داد تارنما با قالب فراهم یا این که قالب منحصر به فرد: کدام بهتر میباشد؟
بهتر میباشد این نوشته‌ی علمی را کاملا مطالعه فرمائید.
آن‌گاه، در آخرها سال 2016، گوگل با مرمت Google Sites، برنامه ای تماماً شبیه فرم های نو Google اعطا کرد. این مانند اکثری از تارنما‌های امروزی از پباده سازی یک ستونی استعمال می‌نماید و طرح بندی تارنما شمارا با کلیه ابزارهایی که در یک نوار کناری یا این که یک منوی بازشو سازماندهی نموده است که هنگام تعیین متن در تارنما ظواهر میشود، کلاً می بایست اظهار کرد به کارگیری از آن راحت خیس از مدام گردیده‌است.
هر دو ورژن اپ هنوز در دسترس میباشند شما میتوانید هنگام ساخت وب سایت نو ورژن متبوع خویش به کار گیری فرمایید. ورژن جدیدتر دارنده پباده سازی تمیزتر میباشد و استعمال از آن سهل‌خیس میباشد، در حالی که ورژن دیرین مشتمل بر تعدادی خصوصیت مازاد مثلا مورد ردیابی تغییرات ورقه میباشد تا بتوانید به ورژن قبل برگردید. در هر شکل، آنان یک طریق عالی برای ایجاد کرد سریع یک سایت براس بیزنس شما می باشند.
• با Google Sites چه کاری میتوانید اجرا دهید؟
شاید شما بخواهید یک وب سایت کامل با تعدادی کاغذ و داده ها متعدد صحیح نمایید، سایتی برای فراگیری، سایتی برای فروش و ... کلیه این موردها و مفاد دیگری که در لحاظ دارید را میتوانید در Google Sites ساخت‌و‌ساز فرمایید.
و این مورد ها کاملا بدون‌پول میباشد. تنها با یک اکانت استاندارد گوگل میتوانید هر تعداد وبسایت گوگل به طور مجانی ساخت‌و‌ساز نمائید. Google Sites نو از اکانت Google Drive شما برای ذخیره تصاویر و پرونده‌هایی که در وب سایت خویش به اشتراک میگذارید استعمال می‌نماید، به این ترتیب می توانید حداکثر 15 گیگابایت فولدر برای تارنما‌های خویش به طور بدون‌پول ذخیره فرمائید که با اپ‌های دیگر Google خویش به اشتراک نهاده گردیده‌اند.
صرفا نکته مهم این میباشد که به صورت پیش فرض، وب سایت شما در دامنه Google جای دارد و آدرسی مانند sites.google.com/view/yoursite دارااست. پباده سازی وب سایت در گوگل به شما قابلیت پیشرفت و چشم شدن با نادر‌ترین هزینه و نیاز به اموزش ساخت وب سایت و ... را می دهد. از همین جهات مدتی که میباشد که پباده سازی سایت در گوگل گزینه اعتنا قرار گرفته میباشد؛ ولی هنوز هم جز اپلیکیشن‌های کاربردی دارای شهرت گوگل شناخته نمیشود.
10 خصوصیت ما یحتاج برای طراحی وب سایت شرکتی و تجارت شما
تجارت شما دارنده یک وب سایت میباشد یا این که برای سپرده گذاری نو خویش به یک کدام از آنان نیاز دارید. طراحی وب سایت شرکتی همچون طراحی وب سایت برای مشاغل و کاربردهای دیگر نیاز به توجه و رعایت آحاد اصول داراست.
ولی از آنجایی که تا حدودی سوددهی و آوازه کمپانی و بیزینس شما به وب سایت شما بستگی دارااست بیایید طراحی وب شرکتی را به یک جورچین تشبیه کنیم.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۱:۴۲ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده