مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت بیرجند

شهرستان بیرجند که در استان خراسان جنوبی است طراحی سایت اختصاصی یک کدام از لبریز جمعیت ترین شهرستان های خراسان جنوبی میباشد.. در سال 1316 ولایت قاینات سازه بر دستوران ضابطه تقسیمات کشوری به شهرستان بیرجند تبدیل شد و فی مابین شهرستان های دیگر راءس شهر خراسان جنوبی، تعیین شد. استان خراسان جنوبی جاذبه های تاریخی و توریسم اکثری را در خویش مکان داده میباشد دیدنی میباشد بدانید که اسم های کهن این شهر به برجن، برجند، برکن و بیرگند میباشد. معنا نام بیرجند هم شهر بلند، شهر گردباد، برزن، شهرچاه میباشد.
شهر بیرجند او‌لین شهری میباشد که دارنده سازمان آبرسانی است و دو‌مین شهری است که از لوله کشی آب شهری برخوردار میباشد. جمعیت این شهر 276460 میباشد که 141031 نفر آن مرد و 134554 نفر آن زن می‌باشند. 131488 نفر در شهر و 145012 نفر آن در روستاها معاش می نمایند.


زبان بیرجند
لهجه بیرجند، لهجه فارسی جدید میباشد یعنی بخش اعظمی از خصوصیت های فارسی سابق را در خویش داراست و نسبت به گویش های دیگر تحول بسیار یه خرده در آن به وجود آمده میباشد به گفته یکی‌از استادان ادبیات پزشک معالج رفیعی به جهت قرار دریافت کردن این شهر در مجاورت کوه و بیابان تهاجم ها بسیار یه خرده در آن فیس داده که به همین خواسته هم زبان این شهر دست نخورده باقی‌مانده میباشد.

تولید ها شهر بیرجند
در‌حالتی که در پی خرید سوغاتی از این شهر می‌باشید، هم میتوانید خوراکی های خوشمزه مانند: زرشک، زعفران، آلو، عناب ، نبات آبنبات و قند، گردو، را آزمون فرمایید و یا این که از صنعت های دستی های بی سابقه و جالب مانند پلاس بافی، پارچه های رودوزی گردیده همینطور تولید ها حصیر بافی و قالی ها دیدن فرمایید و خرید کنید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۱:۱۳ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)