مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

بررسی قوانین و مقررات طراحی سایت

ضوابط فعلی حق چاپ میگویند طراحی سایت اختصاصی شما مسئولیت مالی برای ارسال تصاویر دارنده حق چاپ را دارید ، حتی اگر‌که مشتریان و رقبای آن ها تا به امروز چشم اند. اگرچه کوشش میکنیم کلیه چیز را بدست آوریم ، البته برخی اوقات اشتباهی از طرف ما دزدگیر می‌گردد. جدیداً غلط بزرگی مرتکب شدیم و این یک کدام از میباشد که هر وب لاگ نویس و مالک مشاغل بایستی از آن با خبر باشند. همگی چیز از هنگامی آغاز شد که یکی از نویسندگان ما پست بلاگ داریم.
خویش را به ساخت سایت مشتری منتشر کرد و این در زمینه‌ی پیدا کردن معاملات بهتر در اوماها ، نبراسکا بود کامل با یک عکس به عنوان کامل شهر که ممکن میباشد بوسیله دانشکده مستی گرفته گردیده باشد یا این که نباشد. علم آموز با تلفن دوربین در سال شما این عکس را نمی‌بینید و فورا برای تعطیلات آنجا در طراحی وب سایت رزرو میکنید ، به عبارتی چیزی میباشد که اینجانب میگویم شما این فعالیت را بطور تصادفی ایفا دادید شما فورا بعد از اخذ اخطار برداشت.


به کار گیری از تصاویر حق چاپ در طراحی وب
درصورتی که از تصاویر دارنده حق چاپ به کار گیری نمایید دیر یا این که زود گرفتار خواهید شد. کسانی که اثرها با حق چاپ ساخت و ساز می نمایند کمپانی هایی را که از نرم‌افزار های رایانه ای استعمال می نمایند برای تزکیه صفحه های ساخت وب سایت برای اسکن کردن از آن تصاویر استخدام می نمایند. برای یافتن آن‌ها مجال مورد نیاز میباشد ، البته این فرآیند به طور اتومات اعمال می‌گردد و ساعت شبانه روز در هفته انجام میگردد. در صورتیکه مطلبی را که دارنده حق چاپ میباشد.
در شیت بلاگ ارسال میکنید که پیوندهایی به آن علامت می‌دهد و مولف می‌خواهد بر آن تصویر خاص ارزیابی نماید ، استعمال غیرمجاز از آن در غایت در طراحی وب پیدا می‌شود. از تصویر را تحت میاورید تغییر تحول اندازه داده می‌شود در شرایطی‌که این تصویر برای گسترش دهنده پباده سازی شما مجاز میباشد شما به منبع عکس گشوده میگردید و به اسم عکاس استناد میکنید ساخت وب سایت شما تجاری وجود ندارد و از وب لاگ خویش پول در نمی آورید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۹:۵۰ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)