مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

گزینه دیگر استفاده از برنامه‌های ویرایش عکس اینستاگرام است

ویرایشگرها و اپ‌های عکس اینستاگرام میتوانند طراحی سایت اختصاصی تفاوت بزرگی در چگونگی تصاویر شما ساخت و ساز نمایند.

اینجانب تعدادی گزینه از نرم‌افزار‌های مطلوب بازاریابی اینستاگرام که گزینه عشق خودم میباشد را برای استارت تعیین کرده‌ام:

Afterlight
در شرایطی که فیلترهای بیشتری از آنچه اینستاگرام اکنون ارائه می دهد، میخواهید، از این نرم‌افزار استعمال نمایید تا از 59 غربال قابل تهیه و تنظیم، 128 قاب و 66 بافت متعدد برخوردار گردید.

VSCO
اشخاص حرفه ای و آماتور از اقتدار این نرم افزار سپاس می‌نمایند که به شما اذن می دهد عکس‌های خویش را با بسته های غربال قضیه‌ای، پیکربندی اشباع ، گرما و غیره تهیه و دستکاری فرمائید.

Whitagram
این اپلیکیشن یک صندوق سپید به عکس‌های چشم انداز و پرتره شما اضافه می‌نماید و می تواند تصاویر شما‌را به مربع تبدیل نماید. تصاویر باکس ای، به محض بار گذاری، بسیار قشنگ به لحاظ می‌رسند.

Pic Stitch
تنی چند از عکس‌ها را به کلاژهایی تبدیل نمائید که بتوانید در شبکه‌های‌اجتماعی به اشتراک بگذارید یا این که آنها‌را چاپ نمایید. این اپ برای ساخت‌و‌ساز محتوا در اینستاگرام از یک سری طرح برای گزینش و تجهیزات نامحدود نیز منتفع میباشد.

Aviary
ابزارهای دستکاری مانند کادر ها، فیلترها و مورد ها دیگر درین نرم افزار دوستداشتنی تصویری تلفن همراه گردآوری شد‌ه‌است.

Lumify
برای ویدیوی اینستاگرام، این نرم افزار یک راس توان میباشد. خیر صرفا امکان دستکاری کلیپ را به طور مجانی آماده می‌نماید، بلکه امکان اضافه کردن موزیک‌های موسیقی را نیز دارااست.

Hyperlapse
از این اپ برای ساخت‌و‌ساز فیلم‌های فوری برای اینستاگرام استعمال فرمایید، که قادر است برای استحصال و شغل های توریسم و گردشگری، تفریحات در فضای گشوده، بازاریابی حادثه ها و بقیه صنایعی که می خواهند تغییر و تحول صحنه را تصویب نمایند بسیار مطلوب باشد.

Quick
آیا نیاز دارید متن بالای تصاویر خویش را همپوشانی نمائید؟ این اپ فعالیت را بی آلایش می‌نماید.

Bokehful
در صورتی‌که دلداده ظواهر بوکه (نوعی افکت مات هنری) در عکس‌های خویش میباشید، از این اپ برای اضافه کردن آن استعمال فرمائید. اما نیازی به فروغ و روشنایی مازاد وجود ندارد.

Snapseed
واپسین اپلیکیشن‌ای که برای ساخت‌و‌ساز محتوا در اینستاگرام معرفی می کنم، برنامه ماهر با قابلیت و امکان دستکاری عکس با صرفا تعدادی کلیک میباشد که خوشایند اکثریت مردم میباشد.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۸:۴۹ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)