مطالعه موردی خود را ساختاربندی کنید.
با به کارگیری از داده های ظریف مشتری میتوانید طراحی سایت اختصاصی طرح موردنظر خویش را پژوهش نمایید. از طرح کلی خویش برای طرح ریزی تولید رسیدگی موردی خویش به گونه ای که دیدنی و کاربرپسند باشد به کار گیری نمائید. ماجرا خویش را به فرآیند خرد خیس تقسیم نمایید که روش حل موضوع را مشخص و معلوم نماید. تلاش فرمائید کاری بالاتر از ذکر یک اختلال و بیان حل آن ایفا دهید.
روند عمل را برای بازدیدکنندگان خویش توضیح دهید. فکر کنید کتاب سوای فصل بندی صرفا با یک مقدمه و نقطه پایان طومار میخوانید مطلقا تعجب میکنید درین فی مابین چه اتفاقاتی افتاده میباشد. پژوهش موردی شما بایستی به سوالاتی مانند چه کسی، چه چیزی، کجا، چه هنگامی و چرا را شیوه های قطعی جواب دهد.
تیتر
تیتر اولی عنصری میباشد که بازدیدکنندگان شما آن را مشاهده می نمایند به این ترتیب کوشش فرمائید دیدنی و آموزنده باشد. تیتر شما می بایست به سوالاتی مانند سوال های پایین جواب بدهد:
بازرسی موردی مرتبط با چه افرادی میباشد؟
آنها با چه مشکلاتی روبه رو میباشند؟
چه طور ایرادات رفع میگردند؟
تحت عنوان مثال: فروش آنلاین خویش را با به کار گیری از طریق پرداخت به ازای کلیک ارتقاء دهید.
این تیتر به خوانندهگان میگوید میتوانند واحد سنجش فروش آنلاین خویش را با به کار گیری از طریق هایی مانند پرداخت به ازای کلیک ارتقا دهند.
خلاصه اجرای استیناف ی موردی
تفحص موردی خویش را با ارائه توضیحاتی کوتاه به خواننده شروع فرمایید.
از جواب های پرسشنامه ای و هم اینگونه تعریف های تخصصی، تجربی و رقابتی سود ببرید.
قدم به قدم به جهت شرکت کردن خویش اشاره فرمائید.
چه قوانینی موجب شد تا مشتری با شما تماس بگیرد؟
ذکر معضل ها و اشتباهات
مشتریان را با ایرادات روبه رو نمائید و استدلال تقاضا برای سرویس ها را به آنان نماد دهید.
درین نصیب می بایست شما به سوال ها ذیل جواب دهید:
مشتری شما پیش از تماس با شما از چه طریقی فرایندهای روزانه خویش را اداره میکرد؟
آیا آنها به تنهایی اشتباهات خویش را حل می کردند؟
آنها پیرو چه نتایجی بودند؟
حالت پروژه وقتی که به شما واگذار شد چهگونه بود؟
ارائه راهکار
قسمت بحران و راهکار در پوسته سوال و جواب مطرح میشوند.
در واقع شما خلل خاصی را مطرح نموده اید و در حال حاضر طرز حل آن را توضیح خواهید بخشید.
با تعریف فرآیند پژوهش آغاز میشود:
- گردآوری معیارهای متبوع در زمان فرایند تجزیه و ارزیابی پروژه
- ابزارها، تکنولوژی ها و منابع اول
- اشاره به نقاط قوت و ضعف کمپانی
- ماموریت مشتری و اشاره به بها های کمپانی شما
- مزایای مشتری
- تفاوت دربین استراتژی مشتری و بازاریان
- خودکارسازی فرایندها و کاهش هزینه ها
- مقصود آخری مشتری از اعمال پروژه
- ارائه راهحل های مقرون به صرفه
ارائه داده ها ظریف در ارتباط چاره ارائه گردیده:
- چه وظایفی اعمال خواهد بخشید؟
- چه مزایایی دارااست؟
- مجال مورد نیاز چهت نیل به سود چقدر میباشد؟
- از چه منابعی به کار گیری میگردد؟
وقتی که مراحل مطالعه خویش را توضیح می دهید استراتژی قدم به گامی ارائه دهید تا روش اجرای راهحل را به شما علامت دهد. قبل را تجزیه و محاسبه فرمایید و کلیه ی عمل های مرتبط با پروژه ی خویش را به خیال و خاطر بیاورید.
یک طرح کلی را گردآوری نمایید و حادثه ها را به ترتیب مجال قرار دهید. آنگاه فرآیند گوناگون را با جزئیات بی نقص توضیح دهید و تصمیم گیری های اتخاذ گردیده را ثابت نمایید. نشانه دهید وقت و هزینه مشتری به خیر طرح ریزی گردیده است.
بعد از تفحص مشتریان می بایست چهت نیل به هدف ها خویش ایده ها خویش را ذکر نمایند. عبارت های تکراری مانند ما از تکنولوژی های توسعه یافته به کارگیری کردیم یا این که از شایسته ترین روش ها سود بردیم را به عمل نبرید. به صورت ظریف ادله توفیق خویش را معین فرمائید.
برچسب: طراحی سایت اختصاصی،