مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

چگونه می‌توان حتی بدون استعداد نوشتن، مقاله‌های عالی نوشت؟

هریک از بلاگ‌های منرا که بخوانید، متوجه خواهید شد طراحی سایت اختصاصی که اینجانب درباره تایپ کردن زیاد می‌نویسم. چرا؟ ادله فردی‌ام آن میباشد که از تایپ کردن درباره تایپ کردن لذت می برم. ولی ادله دیگر این میباشد که هنگامی پای تایپ کردن سوای شایستگی تایپ کردن به بین میاید، اینجانب با شما همدم میشوم. واقعیت این میباشد که اینجانب هم تا قبل از این وقت تایپ کردن همیشه در حالا خرابکاری بودم. این میباشد که اکنون آن‌ها‌را که میخواهند عالی بنویسند و به خاطرش میجنگند را فهم و شعور می کنم. عامل اساسی که میخواهم به اشخاصی که بد می‌نویسند، امداد کنم این میباشد که آن‌ها را فهم میکنم.

تایپ کردن ابدا شغل راحتی وجود ندارد، چه رسد به تایپ کردن نوشته‌ی علمی‌های صحیح و حسابی که روز آپ دیت دشوار‌خیس هم می گردد. حقیقت این میباشد که اینجانب درباره طریق تایپ کردن نوشته‌ی علمی عالی ‌می‌نویسم، زیرا می خواهم از نویسندگان نگهبانی کنم و تایپ کردن کانون اساسی بازاریابی محتواست.

در واقع بازاریابی محتوا مرتبط با هر چیزی میباشد که در آن می بایست محتوایی ساخت خواهد شد؛ مقاله ها، وب لاگ‌ها و غیره. گفته میشود بازاریابی محتوا بیشتر مرتبط با بلاگ، برگه و کتاب‌های الکترونیکی میباشد، البته حقیقت این میباشد که با به کارگیری از کانال‌های اجتماعی، اینفوگرافی، فیلم و کلیپ می‌قدرت سراغی از بازاریابی محتوا گرفت. البته مهمترین و مهم‌ترین حوزه بازاریابی محتوا، پست‌های زمان بر بلاگ‌ها هستن.

نتیجه ها آماری در امر پست بلاگ
سالانه موسسه بازاریابی محتوا برای دور اندیشی از موقعیت صنعت بازاریابی محتوا، نظرسنجی‌هایی اعمال میدهد. این مجموعه در نظرسنجی سال 2017 خویش از کمپانی کنندگان این پرسش را پرسید: کدام یک از طریق‌های بازاریابی محتوا در سال 2017 بیشتر از کلیه بر توفیق سازمان شما تاثیر نهاده میباشد.

این پرسش را می‌قدرت این چنین هم تعبیروتفسیر کرد: مهم ترین تاکتیک بازاریابی محتوا در سال 2017 چیست؟


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۴:۳۴ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)