مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

کلید جستجوگر MOZ

این ابزار منبع نیکی میباشد برای نویسندگان محتوایی که طراحی سایت اختصاصی با بهینه سازی ی متن خویش سرگرم می‌باشند. کلید کاوش گر MOZ به صورت کلی برای seo تشکیل‌شده و برای بهبود استراتژی محتوای شما به کمکتان میاید. این ابزار مجهز به جستجو گر واژه و کلمه ی کلیدی(KWE) میباشد. KWE همانگونه که از اسمش پیداست برای جستن واژه و کلمه ی کلیدی، وسعت ظریف کاوش ماهانه، معیارهای رقابت بهینه سازی و خصوصیت های داده یSERP به شما یاری دهد و هم اینگونه لیست هایی با کلیدواژه های رفیعتر را ذخیره می نماید. برای استعمال از این ابزار آنلاین کافی میباشد به نصیب جستجوی آن بروید و کلمه و واژه ی کلیدی متبوع خویش را کاوش فرمائید تا تعداد به کارگیری از آن را به شما نشانه دهد. خلال این یک لیست از کلید کلمه های شبیه را نیز در چنگ شما قرار می‌دهد تا بتوانید از دربین آنان شایسته ترین را برای زمینه ایجاد محتوای خویش برگزینید.

 

 


با کلیک بر روی بخش “are question” می‌توانید مجموع سوالاتی که عموم راجع‌به مورد متبوع شما پرسیده اند را ملاحظه کنید. در صورتی‌که میخواهید عمیق خیس کاوش فرمایید میتوانید واحد سنجش وسعت و رابطه این سوالات را نیز نظارت نمائید.


این ها سوالاتی میباشند که قادر است در گزینش زمینه برای محتوا به شما ایده بدهد. ضمن این ها این ابزار قادر است سوال های مرتبط با پرسش شمارا نیز نماد دهد.
با این‌شیوه به راحتی می‌توانید دریابید که مخاطبان و یوزرها تارنما شما دقیقا به چه چیزی احتیاج دارا‌هستند و چه موضوعاتی برای آنان جالب میباشد و در گزینش مسئله برای ساخت و ساز محتوا دقیقتر فعالیت فرمائید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۳:۲۵ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)