اعمال بخش بندی در گروه بندی محتوای ما
ما در هنگام نشر محتوایمان مجموعه بندیهایی طراحی سایت اختصاصی مطابق ارتفاع نوشتهیعلمی روی آن اجرا دادیم. هم اکنون ما قوی به اندازه گیری کیفیت تاثیرگذاری این فاکتورها روی ترافیک جستجوی سازمان یافته هستیم. ما این فعالیت را با یک سری شیوه قادر خواهیم بود اعمال دهیم. روال ترجیحی اینجانب این میباشد که روی جستجوی سازمان یافته ی میانگین استدلالها را اجرا دهیم و آن گاه از یک اندازه ی ثانویه ی دسته محتوا به کار گیری نمائید.
مجدد، ما میبینیم که در نوشته ی علمی های کوتاه ترمان ترافیک جستجوی بیشتری وجود داراست که دو استدلال قادر است داشته باشد:
1. سختی پیش فرض محتوا در بین 0-200 میباشد بدین ترتیب مشتمل بر نوشتهی علمی هایی میشود که هیچ شمار واژه و کلمه ی تعریف و تمجید گردیده ای بوسیله ی WordPress ندارد.
2. این مشتمل بر Homepage میگردد که بعضی اوقات برای نتیجه ها جستجوی مارک ها جایگاه بندی میگردد.
در صورتیکه لغت ها کلیدی تکی داده هنوز در Google Analytics قابل دسترس باشند، ممکن میباشد قدرتمند به نصیب بندی ترافیک های مارک/غیربرند باشیم. البته افسوس که وجود ندارد.
ما مشابه به همین ارزیابی را قادر خواهیم بود مبنی بر سال هم به نیکی اجرا دهیم.
به خاطر داشته باش که همین سال ترافیک سازمان یافته بیشتری را اخذ می نماید. اینجانب تفکر میکنم کهاین تنها ناشی از ترافیک برمبنای مارک است.
دسته بندی محتوا همگی چیز را خوب میکند
برچسب: طراحی سایت اختصاصی،