مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

در پروژه‌های منبع باز (open source) همکاری کنید

شرکت کردن در پروژه‌های منبع گشوده می تواند شما‌را طراحی سایت اختصاصی با سناریوهایی مواجه نماید که ممکن میباشد هیچوقت در دفتر کار صورت ندهد. شما میتوانید آنچه را که برای اجرای پروژه در یک سناریوی توزیع‌گردیده ایفا می‌دهید را خاطر بگیرید، مطالب تازه، معضل‌های تازه، ابزارهای منبع گشوده نو و غیره را حافظه بگیرید. مزایای جان دار درین فعالیت بی‌آخر می باشند و تمامی ما میدانیم که پژوهش کد منبع گشوده چطور معاش هر که را به صورت بی واسطه و غیر بی واسطه تغییر و تحول میدهد.

به سایر افراد امداد نمایید

یاری به سایر افراد در مورد‌ای که شما آن را بلد می‌باشید، قادر است شما‌را به یک مشاور و دارای تخصص قابل پشت گرمی تبدیل نماید و درنتیجه قیمت و عنایت شمارا در گروه بالا می‌ّموفقیت. یاری کردن به سایرافراد در قضیه‌هایی که در آن ها چندان حرفه‌ای نیستید نیز قادر است به شما یاری دهد چیزهای ارزشمندی را از این تجربیات استخراج فرمایید.

یک پروژه فردی تعیین نمائید

پروژه‌های فردی یک راه و روش خوب برای یادگیری قاب‌ورک‌ها و تکنولوژی‌های نو میباشند که ممکن میباشد آن‌ها‌را در دفتر خویش تجارب نکنید. در پروژه فردی شما رئیس متاع می باشید، شما گسترش‌دهنده و معمار می‌باشید، بدین ترتیب می توانید معیار تصمیم‌گیری‌هایی که می بایست اجرا دهید را فکر کنید. شما می توانید تجربیاتی که از پروژه خویش و به کارگیری از ابزارها و قاب‌های تازه حصول کرده‌اید را در دفتر خویش به عمل برید و به یک ستاره تبدیل گردید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۷:۳۲ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)