مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

اهمیت و مزایای سئو کلاه‌سفید

در اصلً seo کلاه‌سپید این اعتقاد و باور را به شما طراحی سایت اختصاصی می‌دهد که خطری برای سایتتان به وجود نیاید؛ ولی هرگونه تخلف از قواعد seo کلاه‌سپید قادر است مخاطرات بدون شوخی برای شما در‌پی داشته باشد. این خطرها می تواند تا حد پنالتی شدن تارنما به وسیله گوگل بدون شوخی باشد. پنالتی گوگل به معنای بیرون گردیده تارنما از لیست نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد. درواقع، در شکل تخطی از اصول و قواعد seo کلاه‌سپید، ممکن میباشد گوگل شمارا جریمه نماید. بسته به حد و حدود سرپیچی شما، واحد سنجش جریمه گوگل هم تغییر و تحول می‌نماید. گاهی ممکن میباشد با افت مرتبه مواجه گردید و در مواقعی هم ممکن میباشد پنالتی گردید.

از آنجا که گوگل امروزه تعالی‌ترین موتور جستجوی وب به حساب می آید، منبع بسیار مهمی برای جذب ترافیک به هر اینترنت‌سایتی میباشد. امروزه وبسایت‌های متفاوت هزینه‌های سنگینی برای ارتقاء مرتبه خویش در گوگل ایفا می دهند. دیدنی میباشد بدانید که اکثری از این هزینه‌ها برای شغل‌های بهینه سازی کلاه‌سیاه ایفا می شود. فکر کنید در شکل واکنش گوگل با اینگونه وبسایت‌هایی، چه ضرر و زیان بزرگی برای آنها ساخت و ساز میگردد؛ خیر‌فقط هزینه‌های جاری ساختن‌گردیده برای بهینه سازی هدر می‌رود بلکه وبسایت موردنظر تا برهه زمانی‌ها از به دست آوردن درجه‌های بالا در گوگل محروم میشود.

نکته اینجا میباشد که شاید برخی طرز‌های کلاه‌سیاه فعلا برای گوگل قابل‌تشخیص نباشد ولی دیر یا این که زود به‌روزرسانی‌های گوگل متوجه آنها گردیده و سبب جریمه تارنما‌ها می شود. مزیت seo کلاه‌سپید این میباشد که خطری برای وبسایت شما ساخت نمی‌نماید و در شکل سعی کافی، درجه تصاحب کردن شمارا ضمانت می‌نماید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۴۸ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)