مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

چگونه نرخ پرش را کاهش دهیم و بازدید کنندگان را به مدت طولانی تری در وب سایت خود نگه داریم؟

یکی مهم ترین قابلیت و امکان‌های طراحی سایت اختصاصی کاربردی رایا پارس که ahrefs سبب کاهش نرخ پریدن تارنما می‌گردد، بالا بردن سرعت بار گذاری شدن صفحه های وب سایت میباشد. مطالعات نماد میدهد که یوزرها از صفحاتی که دیر بارگذاری میشوند، فراری‌اند. ابزارهای مختلفی برای سنجش فرصت لود صفحه ها وجود دارااست.
فراموش نکنید که حذف تبلیغات پاپ آپ یا این که دیگر ارکان مازاد، در کاهش نرخ پریدن وب سایت اثرگذار میباشد. در هر مرحله، اجرا تست A/B شمارا از بهبود اصلاح وبسایت مطمئن می‌سازد.
• بازاریابی: یکی‌از مهمترین امور در کاهش نرخ پریدن، مقایسه این نرخ در کانال‌های اجتماعی میباشد که منبع مهم ترافیک وبسایت شما می‌باشند. در صورتی‌که یکی‌از شبکه‌ها نرخ پریدن بالاتری نسبت به دیگر کانال‌ها داشته باشد، بایستی وقتی را به تجزیه و آنالیز طرز تلاش آن تخصیص دهید. برای مثال در صورتیکه بازدیدکنندگان اکثر اوقات از روش تبلیغات وارد وب سایت می شوند، بایستی یقین نتایج نمائید که به محض ورود، محتوای مربوط به تبلیغات را می بینند. مجموعاَ، هماهنگ کردن کلمه ها کلیدی با محتوای تارنما، از مواقعی میباشد که یوزرها متعددی را به وبسایت شما می‌کشاند. عالی میباشد به غیر از عبارات کلیدی همگانی، از عبارات کلیدی معلوم‌خیس به کار گیری فرمائید تا این ترافیک را به ترافیک موثرتر تبدیل فرمائید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۳:۴۳ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)