مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی .

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت اختصاصی

چگونه نرخ پرش را کاهش دهیم و بازدید کنندگان را به مدت طولانی تری در وب سایت خود نگه داریم؟

صرفا منش برای کاهش طراحی سایت اختصاصی نرخ پریدن، رایا پارس ارتقاء معیار ahrefs زد خورد (engagement) استفاده کننده با کاغذ میباشد. معمولا دو مسیر ترافیک تارنما و محتوای کاغذ برای سنجش نرخ bounce rate وجود دارااست.
اکثر اوقات مواقع، تارنما‌ها ترافیک خیر را جذب می‌نمایند، البته نرخ پریدن بالایی دارا‌هستند. این پدیده ناشی از متناسب نبودن انتظار یوزرها با آن چیزی میباشد که به آن‌ها عرضه میگردد. دراین‌صورت بایستی پژوهش نمائید که آیا ترافیک وبسایت شما برآمده از تبلیغ یا این که طرح ویژه‌ای میباشد که در حیث گرفته‌اید؟ در‌حالتی که این طور میباشد، بایستی محتوای وبسایت را بهبود بدهید تا رضایت یوزرها حمایت خواهد شد. مهم ترین عامل ها دخیل در کاهش نرخ گریز یوزرها بدین ترتیب میباشد:
• آنالیز و نظارت: یکی‌از طرق کاهش نرخ پریدن، عوض کردن عواملی میباشد که در احتساب این نرخ دخیل بوده‌اند. قابل انعطاف‌افزارهایی مانند گوگل انالیتیکس مطابق فاکتورهایی معلوم، یوزرها و رفتارشان را می‌شمارند و قادرند رفتارشان را بررسی نمایند بدین ترتیب گوگل آنالیتیکس شایسته ترین ابزاری میباشد که میتوانید با به کار گیری از آن، ترازو bounceها را در اختیار گرفتن نمایید.
• استراتژی محتوا: در شرایطی‌که قصد دارید سطح تعامل بازدیدکنندگان را ارتقا بدهید، شایسته ترین عمل پررنگ کردن و به کارگیری از محتوایی میباشد که میپندارید بیشترین واحد سنجش ترافیک ارگانیک را به تارنما شما هدایت می‌نماید. باشناسایی این نوع محتوا، میتوانید مطلوب‌ترین نوع محتوا را برای وبسایتتان تعیین نمایید از جمله، در صورتیکه سایتی در حوزه کسب و کار الکترونیک دارید، میتوانید شایسته ترین و پرطرفدارترین خدماتتان را در معرض مشاهده کرد یوزرها قرار دهید. در شکل قابلیت و امکان، کل محتواها می بایست مشمول تیتر، تصویر و توضیحاتی که موجب کلیک کردن شوند(CTR)، باشند.
در صورتی درصد قابل توجهی از ترافیک سایتتان مرتبط با مشتریان دائمی شما می شود، شایسته ترین شیوه برای کاهش نرخ پریدن تارنما، آپ تو دیت محتوای نو میباشد. یوزرها متعهد و مخاطبان دائمی جذب محتواهایی خواهند شد که تازه میباشند و به موقع منتشر می شوند. بنابراین معیار تعامل یوزرها با تارنما شما ارتقاء پیدا می‌نماید.
• ساخت وب سایت و کاربرپسندبودن (Usability): پیاده سازی دیدنی تارنما، سبب جلب اعتنا یوزرها و هدایت آنان به سمت هدفی گردد که از پیش در لحاظ داشتید. بهبود گرافیک، به کارگیری از کنتراست رنگی بهتر، تغییر تحول فونت، تهیه و تنظیم مسافت در بین سطور و کلاً اصلاح رابط کاربری، یوزرها بیشتری را جذب خواهد کرد. ساخت سایت می بایست طوری باشد که یوزرها داده ها موردنظرشان را به راحتی پیدا نمایند. همینطور نقشه وب سایت و منوها بایستی به صحت نصیب‌های متعدد تارنما را به یوزرها معرفی نمایند. همینطور به کارگیری از بردکرامب‌ ها برای هدایت خوب یوزرها امتیاز ویژه‌ای برای شما خواهد داشت.
وبسایت‌های تعاملی کاربرپسندتر از وبسایت‌های ساده می باشند و با اعتنا به اینکه اکثر اوقات جستجوهای اینترنتی از روش گوشی ایفا می‌گردد، پیاده سازی رسپانسیو وب سایت، موجب کاهش bounce rate شود. منوها و تصاویر می بایست با بقیه دستگاه و اندازه ورقه اکران تطبیق پیدا نمایند. به این ترتیب می بایست برای پیاده سازی صفحه های خویش، از فرمت‌های رسپانسیو به کار گیری نمایند.
یک کدام از مهمترین قابلیت و امکان‌های کاربردی که سبب کاهش نرخ پریدن وب سایت میشود، بالا بردن سرعت بارگذاری شدن صفحه های وبسایت میباشد. مطالعات نشانه می دهد که یوزرها از صفحاتی که دیر بارگذاری می گردند، فراری‌اند. ابزارهای مختلفی برای سنجش مجال لود صفحه های وجود دارااست.
فراموش نکنید که حذف تبلیغات پاپ آپ یا این که دیگر ارکان مازاد، در کاهش نرخ پریدن وبسایت اثر گذار میباشد. در هر مرحله، جاری ساختن تست A/B شما‌را از بهبود اصلاح تارنما مطمئن می‌سازد.
• بازاریابی: یک کدام از مهمترین امور در کاهش نرخ پریدن، مقایسه این نرخ در کانال‌های اجتماعی میباشد که منبع مهم ترافیک وبسایت شما می‌باشند. در‌صورتی‌که یکی‌از شبکه‌ها نرخ پریدن بالاتری نسبت به دیگر کانال‌ها داشته باشد، بایستی وقتی را به تجزیه و محاسبه طریق تلاش آن تخصیص دهید. از جمله چنانچه بازدیدکنندگان اکثر اوقات از روش تبلیغات وارد وبسایت می شوند، می بایست اعتقاد نتیجه ها فرمایید که به محض ورود، محتوای مربوط به تبلیغات را میبینند. در کل، هماهنگ کردن لغت ها کلیدی با محتوای وب سایت، از مواقعی میباشد که یوزرها متعددی را به وب سایت شما می‌کشاند. خوب میباشد به غیر از عبارات کلیدی همگانی، از عبارات کلیدی معین‌خیس به کار گیری فرمایید تا این ترافیک را به ترافیک موثرتر تبدیل نمائید.


برچسب: طراحی سایت اختصاصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۴:۵۶ توسط:حجت عسکری موضوع: نظرات (0)